Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Anılar
 

Kaynanamın bünyeme etkisi

Kaynanamın bünyeme etkisi
 

Kaynanamın resim arşivinden:)))


İşten gelen, rejime girmiş, açlıktan başı gözü dönen ben , - Anne o ne yaaa ?

Pişkin pişkin gülen kaynanam , - Ne varmış ? Köfte, papates kızarttım işte.

Kokuların etkisiyle hafif mayışan ben.- İyi de ben rejime girdim demedim mi yaaa, mahsus mu yapıyorsun ?

32 dişi ortada kaynanam, - Kızım yok öyle denk geldi, dolabı açma o zaman sen, puding de yaptım.

Valla gıcıklığına yapıyor bu kadın diye mırlamaya başlayan irade fakiri ben, - E aferin yani, otur ye o zaman, zaten seni tanıdığımdan beri 55 kiloyu aşmadın maşallah.

Elinde gazeteden kestiği resimleri, haberleri gözüme sokan kaynanam, - Sus bakayım, al bak senin için buldum, al oku.

Gazetedeki bulimia , anoreksiya hastalığından bir deri bir kemik kalmış kızlara korkuyla bakan ben, - Yaa anacım ne alaka ya, korkma o kadar da olmam yani.

Biraz önce gülerken, ağlamaya başlayan dengeli(!) kaynanam, - Hüüüüü ben bilmem….girme rejime mejimee, bak durduramazsın kendini ahan da bu iskeletler gibi olursun, ölürsün, mölürsün…hüüü….

Zaten rejim meraklısı olmayan ben, - İyi iyi tamam ağlama, yapmam peki, cola da aldın mı bari :)))

Allah rahmet etsin, bayılırdı benim tombul hallerime, oğlundan çok cimciklemiştir oramı buramı, oy tombulum tombulummm diye.
Benim bünyenin bugüne gelişinde çok katkısı olmuştur, ne bileyim iyilik mi yaptı, kötülük mü ? (haha, gelin değil miyim işte ille bir fesatlık düşüneceğim)

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..