Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Kaza

Uzun yazışmalar sonrası sürekli gelip geçtiğim caddeye sesli sinyalizasyon sistemi takıldı.

Arkadaşlar İzmir’de yaşıyorsanız ve karşıdan karşıya geçtiğiniz caddede sesli sinyalizasyon sistemi yoksa. Belediyeye dilekçe yazın. Çünkü tüm İzmir sisteme tanımlandı.

Bu toplantıların bir kısmına bende katıldım. Ulaşım daire başkanlığındaki arkadaşlar gayretli arkadaşlar. Neyse ışık seslendi hızla karşıya geçiyordum. O arada bir abla tam bana yardım için hamle yapmış. Tabi benim haberim yok. Ve hızla çarpıştık. Abla Sağ olsun benim hatam dedi ikimizde özür diledik helalleştik çünkü kimsenin kastı yoktu.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..