Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kedili deli teyze

Kedili deli teyze
 

"Bana yine geldiler" deme sevgilim. Artık sana yerleşmişler, sadece ara sıra gidiyorlar

***

Kedili deli teyzeler gibi olacaksın sen de, hani o caddebaostandaki sarman yavruyu kucağımıza aldık diye gelip tüküren bana...

***

Ben diyorum ki bir daha geldiklerinde onları almasak?

***

Kedili deli teyze, sanki çok şey bilip de söylemiyor gibi değil mi

***

İyisi mi beraber yaşamayı öğrenelim. Sen, ben ve onlar yani ismi lazım değiller

***

"Kedili deli teyze" aslında burada kelime israfı var. Neden mi, az sonra!

***

İsmi lazım değiller ile kastım cinler

***

Cin dediğinde gerçekten cin gelirmiş diye isimlerini anmazlar ya hani onların?

***

Peki sen ne olacak diye sorarsan bana, hani yoğurtçu parkının orada yağmurda koşan çırılçıplak bir amca gördüydük ya

***

Annem üç harfli geldi demişti bir kere de kardeşim "bok mu" diye sormuştu

***

Çünkü Kedili teyzeler deli oluyor, deli teyzelerin de kedisi oluyor

***

İşte ben de o adam gibi olurum bu gidişle, sana yerleşenler gitmezlerse

***

Pörsümüş popom ve beyin ölümü gerçekleşmiş şakşaklarımla / Her sabah koşarak gelirim sana fenerbahçeyi geçip / oturup birer çay içelim, sonrasında da yüzüme tüküresin diye...

***

sana yine geldiler mi?

***

Bir kedi alayım, ister misin? Ertelemeyelim daha fazla..

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..