Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Sinema
 

Kehanet filmi

Kehanet filmi
 

güzel film.


Kehanet filmine gittim.

Film tam bana göreydi. Gelecek hakkında konuşuyorlardı. Bundan 50 yıl önce bir öğretmen, öğrencilerden gelecek hakkında resim yapmasını ister. Herkes resim yaparken bir kız resim sayfasına rakamlar yazıyor. Meğer o yazdığı rakamlar önündeki 50 yılda olacak olayları içerliyormuş.

50 yıl sonra bu kağıt bir profösörün eline düşer . O rakamlar hakında araştırma yapar. Günümüzde buna benzer olaylar oluyor. Dünyada ne olay olduysa Nostradamus’tan bildiler. Bi ara kıyamet kopacaktı güya , kopmadı. Belki kahinler gelecek hakkında yazdıkları şiirlerin ne anlama geldiğini biz çeviremiyoruz. Ordaki dörtlüklerin asıl ne anlama geldiğini çözemiyoruz. Çözdüğümüzde de yanlış çözüp , sonra da neden olmadı diye düşünüyoruz.

Dünya’nın öbür ucunda bir yaşlı kadın dünya’nın sonunun ne zaman olduğunu söylüyor. Şimdi ona inanamazsınki. Herkese kalsa Keneddy’nin ölümü, Amerika’nın ekonomik krizde olacağı, İstanbuldaki 1999 depremi bütün kahinler bilmiş. Bir de bizim yaşamadıklarımızı söylesinler ne olacağını.

Adım gibi eminim bunda 10 yıl sonra 20 yıl sonra ne olacağını bilen insanlar var ama kendilerini gizliyorlar. Belki de bizim görmemizi istiyorlar olayların. Kendilerinin ölümlerini biliyorlardır.

Bu filmlerin yapılmasını destekliyorum. Konu olarak ta herkesin sevidiği konular gelecek hakkındaki filmler.


 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..