Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Kelebek etkisi (Dedem ve Ben)

Kelebek etkisi gibiydi hayat,
Dedemin hevesi
Ne hale getirdi hepimizi
Ve ben sevgiden yoksun büyüdüm
İnme dedim sana doktor
İnme benim çocukluğuma
İnmeler indi zaten
Görmüyorsan neden geldin bakmaya
Sana yol görüneli çok oldu
Çık artık girdiğin bunalımdan
İnme dedim sana çocukluğuma
Babamın beni sevdiğini
Anamın bana verdiği değeri otuzumdan sonra
Ölmeden önce öğrendim
Onlar telaşındaymış küçük dünyalarının
Babam kardeşlerine babalık yaparken
Kaynamışız biz arada
Arada ve kazanda kaynamışız
Kendi yağımızda hem de!
Kimse bana pişmişsin edebiyatı yapmasın
Yapmasın hatta kime bana akıl hocalığı
O nasırlı ellerini yüzümde yanaklarımda hissetmeden büyümek?
Hissedince de deprem etkisiyle sarsılmak neymiş
Bilmeyenler edebiyat yapmasın bana...

Arada gelip gidermiş dedem eve
Dedem keşke hiç gelmeseymiş
Babası ölmeden yetim kalınır mı?
Babası ölmeden baba olunur mu kardeşlere?
Babam, olmuş işte
Dedemin hevesi
Kelebeğin bana olan etkisi işte
Yaşanmış ama bitmemiş
Şimdi kim kendini inandırabilir bana
Kim ağlar yanımda
Yanıbaşımda
Kim inandırır gözyaşını bana?
Otuzundan sonra babanın elleri
Okşamaz saçımı
Okşasa bile artık
Dindirmez gözümün yaşını...

 

M'S
 12.12
 22.10.'12 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..