Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Şubat '09

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Kemalpaşa gezimiz

Kemalpaşa gezimiz
 

Kemalpaşa-Boncukköy


Merhabalar,

14 Şubat Sevgililer gününde ben, ablam, yengem (Yakamoz Muratın annesi), yeğenim ve çocuğu Ege Kemalpaşa'ya gezmeye gittik.

Gezmeye gitmemizin en büyük nedeni biraz eğlenebilmek ve yeğenimin çocuğu Ege'yi Kemalpaşa At çiftliğinde ata bindirmekti.

Otobüsümüz sabah saat 9.00 da bizi Karşıyaka'dan almakla yolculuk serüvenimiz başlamış oldu.

İlk önce Belkahvedeki bir Restorantta sabah kahvaltımızı yaptık ve Kemalpaşaya doğru yola çıktık.

Yarım saat sonra Kemalpaşa köylerinden biri olan Boncuk köye gittik.
Boncuk köyde boncuk işi yapılıyormuş, oraya gidip boncuk işi nasıl yapılıyor onu görüp seyrettik.
Gerçekten çok emek isteyen bir iş, oranın genç delikanlıları oturmuş boncuk işi yapıyorlar.
Boncuk işi fırın başında olduğu için kar ter içinde kalıyorlar, emek harcıyorlar, ama yaptıkları gerçekten çok harika şeyler oluyor.
Boncuk köyden hatıra olarak nazar boncuklu bir anahtarlık satın aldım.

Tekrar otobüsümüzle yol almaya devam ettik ve Kemalpaşa At çiftliğine gittik.

Orada sevgili yeğenimiz Egeyi Ata bindirdik, çok mutlu oldu. Ege mutlu oldukça biz de çok mutlu olduk.
Sevinerek Annesiyle birlikte ata bindi, bizlerde kendisini seyrettik.

Oradaki restorantta biraz oturduk, At sütü(Kımız), içmek istedik fakat çok pahalı idi, onun yerine biz de birer fincan kahve içtik.

Sonra tekrar yola çıktık, Kemalpaşa dan İzmir yoluna geçerken Nif dağının görüntüsüne hayran kaldım.
Nif dağına karlar yağmış ve üstü bulut kaplamış harika bir görüntüydü, seyrine doyum olmadı.

Tekrar Belkahveye geldik. Aynı Restoranta girip yemeklerimizi sipariş edip yedik ve eğlence başladı.
Birkaç sanatçıyla birlikte o kadar çok ve güzel eğlendik ki anlatamam.
Bol bol oynadık, bol bol göbekler attık, bütün kurtlarımızı döktük biraz da yorulduk.

Saat 17:00 sıraları eğlencemiz bitince tekrar otobüsümüzle yola çıkıp Pınar başına gittik.
Orası da görülmeye değer bir yer, yalnız kış ayı olduğu için çoğu yerler kapalı idi, bulduğumuz bir çay evinde oturduk ve çaylarımızı yudumladık, sonra biraz Pınarbaşını gezdik.

Artık eve dönüş yolumuz başlamış oldu. Otobüslerimize binip tekrar İzmire gelirken otobüste de arkadaşlarımızla çok iyi eğlendik, şarkılar söyledik, oynadık, güldük, çok iyi eğlenerek Karşıyaka' ya kadar geldik.
Sonra bizi tekrar Karşıyaka'ya bıraktılar ve arkadaşlarımızla vedalaşıp ayrıldık.

Benim için çok iyi bir gün oldu. Çok eğlendim, çok mutlu oldum.
Bu konuyla hemen bağdaştırıp hepinizin sevenler gününüzü kutlamak istiyorum.

Benim için Sevgililer günü değil, Sevenler günü olmalı ve ismi böyle değiştirilmeli, ben de size böyle yazmak istedim.

İnsanın zaman zaman böyle eğlencelere ve gezilere katılmaları gerçekten çok güzel oluyor.
Hem stres atıp hemde çok iyi eğlenceli zaman yaşanıyor.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.


Sevgiler,

Alyoşa/Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...