Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Güncel
 

Kendi başka kadına gider yakını başka erkeğe gidemez, onunki namus diğerininki mısır püskülü

Kendi başka kadına gider yakını başka erkeğe gidemez, onunki namus diğerininki mısır püskülü
 

Ben anlamam ondan bundan erkeğe haksa kadına da hak… Çapkınlıktan gelen erkek evdeki karısının namusunu soramaz; bu ancak eşine sadık olan kocanın hakkıdır.

Ben açıkça yazdım, sözümün de arkasındayım; erkek aldatırsa kadın da aldatır. Bir koca düşünün; karısını aldatıyor, sevgilisinin koynundan kalktı eşini başka biriyle yakaladı ve öldürdü. Bu nasıl bir olay? Erkek yapsa bile kadın yapmayacak mı diyorsunuz? Niye ki, rahibe mi bu?

Bu durumda koca bir de namusunu korumuş oluyor değil mi? Peki, o başka kadına gidince namusu kirlenmiyor mu? Onun gittiği kadının namusu yok mu? Pekâlâ birisinin eşi, kız kardeşi olabilir. Üstelik insandır bu yanılır. Başkası yanılınca bir şey yok, seninki yanılınca tak tak!

Bu sakat zihniyetin temeli, “Erkeğin namusu olmaz, namus kadınla ilgilidir; ya da erkek yapınca namusu kirlenmez” anlayışına dayanıyor. Namus konusunda hassassanız siz kendiniz de yapmayacaksınız. Ben yaparım eşim, kızım vs yapamaz diyemezsin.

Ama, diyorsun… Nataşa'nın koynundan geliyor, aynı şeyi yapan eşini öldürüyorsun. Dua et yanlış bir Türkiye’de yaşıyorsun. Ben bu ülkenin yetkilisi olsam sen bunu asla yapamazsın!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..