Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kendim/l/e Konuşmalar-X

Kendim/l/e Konuşmalar-X
 

http://www.flickr.com/photos/31878512@N06/4644606033/


Başa sardım zamanı. Aylar öncesine. Geçtim başlangıç çizgisine ve sonra üzerinden tek bir adımla atlayıp da kendi kendine konuşulup tüketilmiş kelimelerle dolu 3 koca ayın, yeniden şimdiki zamana vardım. Sayfası yırtık bir kitap, ayağı kırık bir sehpa, parçası kayıp bir puzzle, kahramanı olmayan bir öykü gibi. Tavanarasına kaldırılmış anahtarı bilinmeyen bir sandık. Başa sardım. Aylar öncesine. Zamanı, kendimi... Yok sayılmamak için daha fazla, ben kendimi yok saydım!

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..