Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

04 Eylül '16

 
Kategori
Şiir
 

Kendimde saklı

Kendimde saklı
 

Sıcaklığın kimin ellerinde

Kimin aklındasın, aklında kim

Gözlerini süzüyorum hayallerimde

Bir şiir daha dökülüyor içindesin, içindeyim

Önceki şiirlerde sen vardın, şimdide sen varsın

Belli sevgiye kapalısın, geçmişinde yaralısın

Yüreğin hissetmeyecek kadar katı

-

Bilmeni, görmeni, duymanı istedim

Riyasız, umarsız gerçek sevgiyi

Bıkmadan, usanmadan yazdım

Beynime, yüreğime kazıdım

Bekledim, bekleyeceğim

-

Ben seni tanıyor, biliyorsam

Hep yalanlar, yine kanacaksın

Gene pişman olacaksın

Sanma

Sen beni yanında bulacaksın

-

Ben sevdim, ilk demem son derim

Gönlümde bir başkadır yerin

Sen durma git, seni kandıranlara

Seni çorba sanıp ekmek bandıranlara

Rüyada olsa

Özleminle sevişirim, hayallerinle sarılırım

Kendime saklarım

-

Cebirin Defteri  04,Eylül,2016  Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..