Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Kendime Şaşıyorum

Kendime Şaşıyorum
 

salih arıkan


Hayat acısıyla tatlısıyla devam ediyor. Bir evlilik ve birçok evlilik girişimim oldu. Eskiden olsa bir sevenim yok diye hüzün duyarken şimdiyse oh be kafamı dinliyorum diyorum. hayeller ve kırıkları elbette benimde hatalarım oldu.

Özellikle telefon görüşmeleri beni çok geriyor. Bazen diyorum keşke yüz yılar öncesinde yaşasaydım. O zaman büyükler evladım biz sizi birbirinize münasip gördük derlermiş. O diyenler iki tarafı da bilen kişiler tabi. Bana amma da yaptın diyebilirsiniz belki de haklı olabilirsiniz ama görüşmelerde her kez cici yanını göstermek istediği yüzü göstermiyor mu internette olduğumuz gibi değil de olmak istediğimiz gibi sanal kişilikler oluşturmuyor muyuz? Aslında bireysel ilişkilerimizdeki maskeli baloda böyle değil mi ben yeni türkünün maskeli balo şarkısını çok seviyorum gerçekten tak etti canıma bu maskeli balo. Yavaş yavaş yalnızlığı sevmeye başlıyorum.  Yalan sevgiler bana ağır geliyor.

Kimseyi suçlamıyorum. Önce kendimi suçluyorum. Belki de suç aramaktansa gerçeği aramak daha güzel. Yaşasın akşamları huzur içinde uyunan geceler. Yaşasın çalmayan telefonlar. Yok, olsun yalan sevgiler. Var olsun kitapların güzel dünyası.

Salih Arıkan.Tel: 0 506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..