Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '06

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendimize gülebilmek

Kendimize gülebilmek
 

Yaşarken, yaşadıklarımıza uzaktan bakabilmek çok hoş. Bence herkes yapmaya çalışmalı. Takındığımız tavırlarda, tartışmalarımızda, kayıp düşmemizde, yani yaşadığımız her şeyde.

Bir film çekmek için kamera arkasındaymış gibi, dışardan izlemeye çalışmak... O anda yaşadığımızın içinde kaybolmaktansa, dışına çıkıp uzaktan izlemek.

Evet, kulağa komik gelebilir ama bu bize kendimizle dalga geçme eğlencesini de veriyor.

İnsanın kendisinden beklemediği tavırları, "aaaaa ben bunu yapmazdım" dediği çok oluyor. Sizi bilmem ama bana çok oldu ve her an olabilir.

Bunlara uzaktan baktığımda gülüyorum, siz de deneyin, eğlenceli olduğunu düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 12
: 1469
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

33 yaşındayım ve sevgili kızım Mernuş ile yaşıyorum Galeride fotograflarını görebilirsiniz...