Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Kerkük ağlar, ben ağlarım

Kerkük'ün yolları taşlı,
Güzelleri hilâl kaşlı.
Anaların gözü yaşlı,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

CONİ, çevirdi bir dümen,
Dertler oldu, tümen tümen.
Yandı yine, garip TÜRKMEN,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

Karardı Kerkük'ün ufku,
Gözlerime girmez uyku.
Ne menem bir, kadermiş bu,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

Barzani bir kara yılan,
Üretti, bir sürü yalan.
Tüm Kerkük'ü etti talan,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

Bilinmezken adı sanı,
Oldu bölgenin çıbanı.
Akıttı çok TÜRKMEN kanı,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

ABD de bir gün biter,
Vietnam'dan olur beter.
Bu rezillik ona yeter,
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

ERSAVAŞ, bu böyle gitmez,
Barzani'yi uyar son kez.
Ez !, o yılanın başını ez !
Kerkük ağlar, ben ağlarım.

Fahri ERSAVAŞ

 
Toplam blog
: 108
: 564
Kayıt tarihi
: 27.04.09
 
 

1920'de Geyve'de doğmuşum. İlkokulu Geyve'de, ortayı Bursa'da, yüksek okulu da Ankara Erkek Tenik Yü..