Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kesinti Garanti

Kesinti Garanti
 

2008 yılında vatani görevimin bitimine iki ay kalmıştı. Türk Silahlı Kuvvetleri o dönem Garanti Bankası ile anlaşmış, maaşlarımızda Garanti'de açılan yeni hesaplara yatmaya başladı. Bu hesabımı o dönem sadece iki belki en fazla üç ay kullandım.

Tam iki yıl sonra, baktım ki kıyıda köşede birikmiş hiç param yok, halihazırdaki boş hesabıma ufak ufak para yatırayım, biriksin düşüncesiyle Kasım ayı başında 100 TL aktardım. Bu işlemin üzerinden daha bir gün geçmiş ki, bir de ne göreyim? Benim 100 TL'lik bakiye olmuş 66 TL. Nasıl yani demeye kalmadan gerçeği çok geçmeden anladım. Tam 34 TL hesap masrafı kesmişler !

Meblağ yüksek olsa elbette ki üzülmez veya uğraşmazdım. Ancak hesaptaki para ile kesilen masraf o kadar orantısız ki, ben para biriktireyim derken Garanti Bankası'nı da bir anlamda beslemiş oldum. O kadar üzüldüm ki anlatamam.

Hesabın bulunduğu yer Eskişehir. Telefon ettiğimde beni Haklı Müşteri Hattına yönlendirdiler. Belki bir umut dedim ve aradım. Ancak sonuç klasik, hesabın maliyeti olduğundan kesilen 34 TL'yi geri ödeyemiyorlarmış. Uzlaşma yoluna dahi gitmediler. Hani kesinti 34 TL değil de 5 belki 10 TL olsun deselerdi mutlaka kabul edecektim. Ben de ısrarcı olmadan telefonu kapattım.

Hepimiz biliyoruz ki bankalar öyle ya da böyle hesaptaki paralarımızı işletiyor ve kendileri de kazanıyorlar. Elbette ki olacaktır, ekonomi bu, onlar da kazanacak. Ancak orantısız yapılan kesintiler, müşteriyi bankadan soğutur. Netekim artık bundan sonra ömrü hayatım boyunca Garanti Bankası adını duymak ve asla bu bankayla çalışmak istemem. Eminim ki bu olay sadece benim başıma gelmemiştir. Mağdur olduğum bu durumu sizlerle paylaşmak istedim.

 
Toplam blog
: 42
: 2022
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Doğduğumdan beride bu şehirde yaşıyorum. İlk, orta, lise ve üniversite hay..