Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Öfkeli Çirkindir

Evet
Sevgili kardeşlerim evet
Öfke
İnsan suratında büyük çirkinlik yaratır
Dünyanın
En güzel insanı öfkelenince
Dünyanın
En çirkin insanı olur çıkar
Bu böyle
İnanmıyorsanız
En güzel bildiğiniz insanın öfkeli haline
Benim gözümle bir bakınız
Ne kadar çirkinleştiğini görürsünüz
Ben buna dayanamıyorum işte
Öfkeli insandan hemen uzaklaşıyorum
Onun lanet yüzünü göreceğime
Sakin ve olgun insanlarla bir olurum
Ve çirkin bakışlardan uzak yaşarım
Diyor ve böyle yapıyorum
Bu bağlamda
Diyorum ki canlarım
Öfkeden uzak durun
Öfkenizi yutun
Özdenetiminizi geliştirin
Özsaygılı olun
Empati yapın
Sorun çözücü yönünüzü geliştirin
Ve canlarım
İşbirliğine yatkın durun
Bu koşulları yaşayan ve yaşatan insanlar
Çok güzel insanlardır
Bu insanların portresi bakana zevk verir
İşte o zaman hiç kimse size
Senin uğursuz yüzüne bakacağıma
Gider uğurlu yüzlere bakarım demez
Bırakın demeyi
Siz ne hoş bir insanız kardeşim
Sizinle beraber olunca size bakınca
Gerçekten mutluluk oluyorum der
Sorarım size
Bir insan için bundan daha iyi iltifat nedir
Bir de şu canlarım
Öfkesiz insan daha uzun ömürlü olur
Stres yaşamaz
Stresin yarattığı sağlık sorunlarını asla yaşamaz
Dolaysıyla
Ömrüne ömür katar durur
En büyük mutluluk bu değilse ya nedir
Gelin canlarım gelin
Öfkemizi yenelim
Öfkesiz halimizle çevremize neşe saçalım
Gülelim oynayalım kam alalım şu yalan dünyada


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..