Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '19

 
Kategori
Şiir
 

Hayallerim ve Aşkım

Hayalimde yaşadım aşkın en yücesini ben
Hem delicesine sevildim hem sevdim gönülden
Aşkı yüreğimde hissettim en derinden
Sevenin de sevildiğini gördüm yürekten

Hayallerim taşıdı hep beni
Bir yeşil gözlü sarışına vuruldum
Sıcacık ellerini tuttum tenine dokundum
Hoş oldum hoş oldum

Hayallerimde yaşadım mutluluğu hep
Yeşil gözlü sarışınla el ele tutuştuk bakıştık
Gözlerimizin ta içinde bin bir renkli resimler
Ağlaştık
Bir ağacın altında diz dize oturduk
Gülüştük

Sadece hayallerimde buluştum yeşil gözlümle
Her akşam oturup dertleştik bir deniz kenarında
Orada şımardım ona sebepsiz ve korkusuzca
Küsmedi yeşil gözlüm hiç Eylül gelince

Hayallerim hayallerim hayallerim
Bu hayal ülkesinin tek sahibi işte benim
Vahşilik yok riya yok dedi kodu yok orada
Üstelik yeşil gözlüm de ürkmüyor
Sevgi nöbetine açık bütün kapılar

(Halil Güven- Mavi Kanatlı Kuş)


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..