Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Keşkelerle dolu hayallerim

Keşkelerle dolu hayallerim
 

Gece olsa da uzansam yatağıma, hayalinle baş başa kalsam yine.. Kimse dokunmasa, kimse uyandırmasa sen varken rüyamda… Sana sığınsam,sana sarılsam sımsıkı ve duysam kokunu ta iliklerime kadar, kokunla uyusam, kokunla uyansam..

Uyandığımda görsem o ela gözlerini gözlerimde.. Gözlerinde görsem aşkı, tutkuyu.. Ahhh gözlerin değil mi zaten aklımı başımdan alan! O ela gözlerin kalbimi kora bulanmış demirlerle yakıp kavuran...

Gözlerin, gözlerime hiç değmedi oysa.. Felaketim olup ağlamadım yani. Yokluğunda yandım, bilmedin.. Ben ki kaçarken aşkın pençelerinden, kapatmışken kendimi o en şahane canavara; kıskıvrak yakalayıverdi o muhteşem gözlerin, çekti içine hunharca.. Bilmedin oysa ne denli aşığım sana.. Bilsen keşke.. Bilebilsen, anlatabilsem bendeki seni…

Bir görsen bendeki seni, bir bilsen seni ne denli sevdiğimi, ne deli sevdiğimi… Sen de sever miydin, seni seven bu deliyi?

 
Toplam blog
: 7
: 6436
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Konya Selçuk Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. 5 yıl özel bir okulda çalıştım, şu an..