Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Siyaset
 

Kılıçdaroğlu beni ikna etti

Kılıçdaroğlu beni ikna etti
 

Bugün TBMM’de CHP'li Kılıçdaroğlu ve AKP'li Fırat’ın katıldığı ve Uğur Dündar’ın yönettiği açık oturum ülke gündeminde ilk sıraya oturdu.

Açık oturumdan büyük beklenti içinde olanların bu beklentileri tam karşılanmadı, büyük korku içinde bekleyenlerin uykularını kaçıracak bir durum da ortaya çıkmadı. Büyük beklenti içinde olanların bu beklentilerinin karşılanması için, korkanların da rahat uyumaları için biraz daha beklemeleri gerekecek.

Kılıçdaroğlu yalnızca belgeler sundu, bu belgeler hakkında açıklamalar yaptı. Fırat bu belgelere tek tek itiraz etmezken, yorum yaparken belgelerin sahte olduğunu söyledi.

Benim güvendiğim Kılıçdaroğlu’nun sunduğu her belge sağlamdır.

Kılıçdaroğlu’dan yazılarımda iki kez sözetmiştim:

1- CHP Genel Başkanı kim olmalı (9-9-2007):
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62583

Bir yıl önceki bu yazımda CHP için Genel Başkan seçeneklerim için en yukarılarda Kemal Kılıçdaroğlu vardı.

2- Kılıçdaroğlu'dan devlet adamlığı dersi (7-8-2008):
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=124271

Bu yazımda “Kemal Kılıçdaroğlu gerek bürokrat olarak çalıştığı, gerekse siyaset yaptığı yıllarda her zaman düzgün, özenli, yere basan açıklamalarıyla hep güven vermiştir. O tam bir devlet adamıdır.” demiştim.

O yazıyı yazdıktan sonraki yaklaşık iki aylık dönemde ülke gündeminde Kemal Kılıçdaroğlu hep vardı. 32 kısım tekmili birden izlediğimiz karmaşık bir filmin iyi rolündeydi.

Teşekkürler Kemal Kılıçdaroğlu.

Ankara, 25 Mayıs 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..