Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Kim demiş?..

Kim demiş?..
 

"İnsan, kendi yalnızlığında kaybolur. Benin yalnızlığı senin kıyısına ulaşabilince biter..." Derler mi ?? "Sevgi, "ben"i nerede ve nasıl gördüğüne bağlı...Yalnızlık da..."


Dedin ki;

Kimi kendi yalnızlığında kaybolur
Kimine yalnızlığı hazine sunar

Kimi kendi zenginliğinde ışıldar
Kimine zenginliği derin acılar

Kimi kendi hayalleriyle olur var
Kimine hayalleri aşılmaz dalgalar

Kimi kendi yolunda gider sakin
Kimine yolları dikenli; kanar

Derim ki;

Kimi kendi yalnızlığında kaybolur
Benim yalnızlığım sen hazinesini bulur

Kimi kendi zenginliğinde ışıldar
Benim zenginliğim sen ışıltısı kadar

Kimi kendi hayalleriyle olur  var
Benim hayallerim sen denizine akar

Kimi kendi yolunda gider sakin
Benim yolum sen boyunca; gülen nâr

Derler ki;

“İnsan kendi yalnızlığında kaybolur
 Benin yalnızlığı sen kıyısında biter…”

Ne dedin?..

Yegâh ELİF MİRZÂDE 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..