Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kim derdi ki seninle bir gün ayrılacağız?

Kim derdi ki seninle bir gün ayrılacağız?
 

Hangisi daha çok canımı yakar?Seni kendime kazımakmı,yoksa senden beni kalbinden kazıdığını duymakmı


3 sene önce sosyal arkadaşlıkla başladı sevdamız. Git gidebüyüdü çok güzel günlerimiz oldu. Ne kadar mutluymuşum oysa, ne kadarhuzurluymuşum. Aslında hiç bir şeyin farkında değilmişim ben hayatı değil seniyaşamışım.


Seninle güne başlayıp bir günaydın hayatım mesajı görürdüm, bazen dudak bükerdim uyandırırdın çünkü. Bazen en olmaz anlarda arardın, çok dakızardım. Şimdi her telefon çalışında içim acıyor. Keşke arasan uyandırsan diyesaatimi kurmuyorum.

Fener'in maçlarını evde beraber izleyince ya berabere yamağluptuk. MAçlarda beni arama derdim hep.Beraber izlemeyelim... Sonra başkauğur denedik hani. Dışarda izliyorduk. Sen de gol atınca sevinir gol yiyinceüzülürdün. Bazen kaptırırdın küfür bile ederdin. Hep fener, gs maçına gitmekisterdin benimle. Bense olmaz derdim. İlk HB torsawn maçına gitmiştik. Rakibinzayıflığını bilmediğinden bak ben geldim 4 attık demiştin.. Hani doğum günündearkasında adını yazdırdığım 11 numaralı turkuaz formayı alınca sarılmıştın ve artıkhazırım gs maçına formam da var demiştin. Off aşkım...

Ben böyle sevdiğimi bilmiyordum. Çünkü sen hep benimleydin, şimdi yoksun. O kadar hissediyorum ki yokluğunu. İçim acıyor, canım yanıyor. 3sene böyle kolay biter mi?

Şimdi bu 3 seneyi yaşayacaksın ve sonu böyle olacak deseler, hiç düşünmeden tekrar yaşamak isterdim.

Her dakika her saniyesini tekrar yaşamak isterdim.Utanasıkıla öpüştüğümüz ilk günü, ilk sinemaya gdişimizi, ilk atışmamızı tümilklerimizi...

Bana kahvaltı hazırlamanı, zar tuttun kavgalarımızı. Hepsiniama hepsini...

Artık okulda defterimizi, evde sevgilimizi bırakıp koştuksana kanarya türkülerini söyleyemeyeceğim. Belki bu duygularım dinecek, belkibir kaç ay sonra bunlara bakıp vay be diyeceğim. Bu kadr sevdim mi?

Bu kadar bağlanıp ismini elime kazıyacak kadar, "hangisi daha çok acı veriyormuş; ismini kazımak mı senin beni kalbindenkazıdığını duymak mı?" sorusuna cevap arayacak kadar sevdim mi?

Evet çok sevdim be abi. Şimdi sensiz mağlubiyetler bilezehir olacak biliyor musun? Sen yanımda oluyordun, ben üzülünce üzülüyordun.Tesellimdin...

Şimdi her şarkıda hüzünleniyorum. Yüzüm buruşuyor.. HattaAli desidero da bile ağlamaklı oluyorum. Med cezir de çok dokunuyor. Saçmalamanolur çare çok diyor şarkını sözü evet diyorum çareçok. İnsanlar değişebilir yada en azından dener. Bir gelsen dönsen, geçti bitti desen...

Hadi herşeye baştan başlayalım... İlk mesajdan...

Bu akşam arkadaşlarla takılacağız, sarhoş falan oluptasöylediğimi düşünme diye şimdiden söylüyorum. Senden çok hoşlanıyorum benimleçıkar mısın?

............


Şu günlerde o kadar önemsiz ki kim olduğum, nereden gelip nereye gideceğim... Ben de bilmiyorum ki zaten... Yaşayıp göreceğiz, ya da kör olup sineye çekeceğiz... Hakkımda bir şey yok ama tek hakkım var; "O"... Ama "O" da yok ki zaten... Siz iyisi mi boşverin... Şu günlerde o kadar önemsiz ki kim olduğum, nereden gelip nereye gideceğim...

 
Toplam blog
: 3
: 1340
Kayıt tarihi
: 21.08.08
 
 

Marmara Üniversitesi mezunuyum. Futbol, müzik dinlemek ve sinemaya gitmekten hoşlanırım...