Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Kim oynayacak takımda?

Kim oynayacak takımda?
 

...


Yahu biz millet olarak neden hep bazı konularda sadece kendimizce kabul gören ehil insanların konuşmasına izin veririz? Şimdi ben illa teknik direktörlük kursu mu almalıyım futbol yorumlamak için? Yok efendim. O zaman biraz dokunalım tellere.

Fazla konuşmaya gerek yok bu fildişi, özellikle küçük yazdım çünkü "çamur drogba" o takımda oynuyor, maçını izlemedim fazla. Artık Mili maçlarımız bazılarının Milli formayı giyme sayısını arttırmaya yönelik oldu. Fazla izlemedim dedim ama spikerin söylediği bir cümle aklımda kaldı ; "şu ana kadar altı futbolcu değiştirdik". Evet adam bunu söylerken Gökhan Gönül çıkıyor yerine Mehmet Yıldız giriyordu. Komik bu yaa. Gerçekten çok komik. İnsan bu kadar dalga geçmez ki. Neden altı futbolcu değiştik? kafamızda altı farklı takım mı var hocam? Ey hocam senin İspanya ile oynamana az kalmış, takımı netleştirememe sebebin nedir? Yahu komik olan ne biliyor musunuz hafta içi lig maçına küfür ettiği nedeniyle çıkamayan Mehmet Yıldız'ı Gökhan Gönül'ün yerine alıyoruz. Bunu fifa, pes ya da manager oyunları oynayanlar bile yapmaz. Neden mi orda bile kazanmak için bir ciddiyet oluşmuştur. Sen 1-0 götürdüğün maçta defans oyuncusunu alıp forvet koyarsan maç 1-1 de biter 1-2 de.

Haydi bakalım Fatih hocam gündeme oturdun bile yeniden. Bir teknik direktör olarak acaba soruyor musun Colin Kazim' a sen neden kendi takımında oynamıyorsun, profesyonel değil misin? diye... Bunları göster bize hocam göster ki milleti milli yapma sevdan olmadığına inanalım.

Milli Takımımıza canı gönülden başarılar dilerken söylemeliyim ki sayın Terim' in deneme maçlarını izlemek zevk vermiyor.

 
Toplam blog
: 59
: 459
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

23.11.1977 doğumluyum, nüfus kağıdımdan belli olur memur çocuğuyum. Aslen Erzurumluyum. Evliyim iki ..