Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Kimi arıyordum biliyor musunuz?

Babam kandil, dedem çıra işin yoksa beni ara. Bilmecemizin cevabı AMPUL idi. Aradığımız arkadaş için 5 bilmeceyle size ışık olup yol göstermesi amacıyla söze böyle başlamak istemiştim.

"Özü tatlı sözü tatlı, candan daha kıymetli" Ne olabilir ki? ANNE'den başka.

Bu arkadaşımız Anneler Gününde tüm evlatların duygularını dile getiren bir şiiri bizimle paylaşmıştı.

"Bize ait olup da başkalarının kullandığı şey" İSMİMİZ dir.

Bu kişi için cevap 3'ün anlamı sırdır, demişim. Yani; arkadaşımızın isminin anlamı sır ise adı "Gizem" miş.

En çok bürokratların bulunduğu il yaşadığı yer demiştim. Yorumlarda da başkentimiz diye belirtmiştim. ANKARA da yaşamasına rağmen Cumhuriyet Üniversitesinin bulunduğu ilde doğduğu bilgisini vermişim. Gizem arkadaşımızın Sivaslı olduğunu vurgulamıştım.

"Sesi var canı yok, konuşur ama ağzı yok" RADYO idi. Çalıştığı yer Temel ve Fadimeyi hatırlatır derken Karadenizi anımsatmak istemiştim. Bu arkadaşımızın çalıştığı yerin adıydı.

İlişkiler kategorisinde Mart ayının 17 sinde blogda bir yılını dolduracak olan bu arkadaşımız Gizem GÜRLEVİK idi.

Göndermiş oldukları yorumlarla renk katan değerli arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Doğru kişiyi bilen Sn.Hakan ŞAHİN, Yolun diğer yarısı ve Tunay hanımı kutluyorum. Ancak arkadaşlarım daha önce ebelik görevi yapmışlar. Bu durumda ilk bilen Hakan Bey olduğu için bu görevi kendisine tekrar vermek zorundayım.

Şimdiden kolay gelsin diyorum.

 
Toplam blog
: 103
: 1399
Kayıt tarihi
: 21.03.08
 
 

Hacettepe Ün. mezunuyum. Öğrencilik yıllarımda ve okulu bitirdikten sonra bir gazetenin muhasebe ..