Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '21

 
Kategori
Aile
 

Kimim Ben?

Artvin ilinin Yusufeli ilçesinde Dünya'ya gözlerimi açtığımda soğuk bir Şubat ayının ilk günleriymiş ve bana Yeliz adını vermişler. Memur bir anne ve babanın ikinci kızları olarak dünyaya geldim. Gerek doğduğum çoğrafyadaki halkın sıcak kültürü gerekse ailemin dünya görüşü hayata bakış açımı belirlemede etkin bir rol oynamıştır.

İlkokul eğitimimi ilçedeki "Halit Paşa ilk okulunda." 

Orta okul eğitimimi ise "Yusufeli Çok Programlı Lisesinde" tamamladım... 

Hayatımın aşkıda o yıllardan girmiş hayatıma meğer de benim haberim yokmuş.

Övünmek gibi olmasın ama hep insanların sözlerinin aslında niyetlerinden farklı olduğunu sezinleyen biri olduğum için ve dürüstlük çok kıymetli olduğu için sadece bir kaç sıkı dost dışında aşırı sıkı arkadaşlıklar kuramadım insanlarla. Bundan dolayıdır ki hayatımın bir çok günü " sen haklıymış" "keşke seni dinleseydim, hiç göründüğü gibi değilmiş" gibi sözcükleri duymaya çok alışkınım. 

Üniversite yıllarım güzel arkadaşlıklar ve sıkı dostluklarla geçti. Üniversitenin son yılında eşimle ilişkimiz başladı ve çok hızlı bir şekilde yönü dünya evine giden bir yolculuk başlamış oldu bizim için. 

2011 yılında eşimle bir hayatı paylaşmak, mutluluğu, hüznü, sevinci, kederi, sağlığı, hastalığı, kısaca aklınıza gelecek herşeyi paylaşmak için "Evet" dedik. Yeliz C. KARAHAN için serüven başlamış oldu. 

 
Toplam blog
: 5
: 33
Kayıt tarihi
: 27.01.21
 
 

Anne,kız,kızkardeş,arkadaş,sevgili,işçi arı kozmik araştırmacı ve ziraatciyim... ..