Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kimse sen değil

Kimse sen değil
 

Kimse sen olamaz, kimse bana senin kokunu veremez ve kimse senın gibi beni düşünemez, sevemez, uyandıramaz.... Sen yoksun diye düşündüğüm bir an ölüm gelir her yanıma....korkulu bir rüya derim ve teselli ederim örselenmiş ruhumu....

Yüreğim de bır senın sesin çınlar, yüzümü ayrılığa hiç döndüremedim senden yana..düşündüğüm an yüreğimden beynime geçen ağrılar yıkar beni....


Sen hep ol annem sen hep ol...Ol ki yaşamım hayat bulsun
Sen hep ol annem sen hep ol...Ol ki dikenlerim törpülensin
Sen hep ol annem sen hep ol...Ol ki sırtımda taşımanın zevkine varayım
Sen hep ol annem sen hep ol...Ol ki akan gözyaşım sevincimden olsun
Sen hep ol annem sen hep ol...Ol ki karanlık gecelerim gün ışığım olsun
ANNEM sen hep ol ve ben hep senin küçük kızın olayım, hani dersin ya içindeki çocuk ölmesin diye .....
Sen ol hiç ölmem anne

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..