Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kimselere soramadıklarım

Kimselere soramadıklarım
 

İnsanoğlu doğası yapısı her şeyi merak eder eder de bir türlü öğrenme yöntemlerini seçemez. Kimisi hiç soru sormaz üşenir belki, belki de deneme yanılmayı sever. En kötüsü öğrenirken soru sormayı bilmemektir. Bunda suçu yoktur. Çünkü bir şey hakkında soru sorabilmek için o şeyin bilgisi gerekir. Biraz felsefi oldu. Ben pratik konuşayım, Sibel Canı tanımalıyım ki onun kaç para kazandığını sorayım gibi bir örneği hepimiz anlarız. Çünkü ünlülerle ünsüz harfleri ben böyle öğrendim. Ses getirenler ünlü olup şöhrete devam ederken, ünsüzler sadece ünlülerin yardımıyla kelimelere yerleşebiliyorlar. Örneğin şimdi şrt desem bir yeriniz yırtıldı sanırsınız. Oysa arasına iki ünlü koydunuz mu Ö, E gibi şöhret olur değil mi?

Gelelim şimdi sorularıma; tabi ki öğrenme amaçlı değil;

· Bir foruma girdim. Acaba cevap mı yazsam, yeni konu mu açsam?

· Kilitlenmiş konuların kilitleri ne işe yarar?

· Depolanan konuların depo bekçisi var mı?

· Bazı forumlarda karma özellik de artırım ihale ile mi oluyor.

· Hangi Türkü daha nurlu? Y.N.Öztürk mü, N.Nursaçan mı?

· D.A.Erzincanlı mı sahiden? Karslı olamaz mı?

· Kaptanın gemisi Tufana mı tutuldu, torpidomu yedi, yoksa dümen yerine Deniz mi tuttu da battı?

· Bülent neden soyadını değiştirmedi? Muazzeze inat mı?

· En çok ağlayan ünlü kim? Armağan çağlayan mı, Armağan Şenol mu?

· Acep Sivaslının kollarına mı, Kâbe nin yollarına mı düşsem?

· Güvercinler yüksek tepelerde mi yoksa Karlı Dağın Eteğinde mi uçar?

· Songül Karlıya plak şirketinden Seni kuş gibi avlarım kaseti teklifi geldi mi? Bunun Karlı dağın eteğindeki güvercinlerle ilgisi var mı?

· Mafia babasıyla Denizanası evlenirse, Dabbe-tül Arz çıkar mı? Bunun PKK ile ilişkisi var mı?

· Hz.Süleymanın asasını kemiren kurdun benim elmada ısırdığım ile bir akrabalığı var mı?

· Buz neden suda erir de su buzda donar?

· Su akarda deli sahiden bakar mı? Yoksa deli bekâr mı?

· Benim ne kadar aptal olduğumu anlamayacak kadar akıllı olan biri var mı?

· Bu soruları okuyup ta cevaplayan çıkar mı?

· Neden bazı isimler tepemizi attırıyor? Tepemizde hipodrom mu var?

· Atan tepelerin yedi tepeyle mi yoksa Kaf dağının tepesiyle bir bağlantısı var mı?

· Korku dağları bekler mi? Korkaklar dağlarda saklanır mı?

· Lazların burnu büyükse kazların ne si büyük?

· İbo nun sesi tatlıda Ne si acı?

· Abesle iştigal, Abdestliyken mi olunur?

· Murat neden bakan olamadı?

Eğer hayatın karşısında tuhaf olaylarla serseme dönüyorsanız benim gibi, Devreleriniz karışabilir. Siz sakın ola ki bu sorulara cevap vermeye kalkmayın.

 
Toplam blog
: 165
: 856
Kayıt tarihi
: 17.10.07
 
 

Edebiyet fakültesi  mezunuyum. Öğrenmenin yaşı yoktur diyerek çeşitli kurslardan da el sanatları ..