Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Kimsesiz bir diyarda

Kimsesiz bir diyarda
 

Okul arkadaşım vefalı dost Ömer Deniz'e yıllardan

Sonra bitmeyen sevgilerimle...

**** **** ****.

Bir vefalı dost idi gül yüzlü Ömer Deniz

Sizi her an anıyor, uzaklarda bendeniz

Ne acı bir duygu ki gurbet elde yalnızım

Ailecek dağıldık ana, bacı, can kızım

Beni fazla söyletme, derdimi açma Ömer

Fazla söze gerek yok , el alem bize güler

Ara sıra da olsa sılayı özlüyorum

Belki bir haber gelir yolları gözlüyorum

Onurlu bir ilçedir tarihi kent Koçhisar

Üşüdüm, üşüyorum, Allah için beni sar

Oralarda yatıyor, anneciğim Keziban

Akranları andıkça gönlüme düşer viran

Kimsesiz.bir diyarda kaybolmuş bir inciğim

Başının hakkı için çok yerde birinciğim

Şimdi nerelerderir Zeyyat'la, Salih Bayram

Onları özlüyorum, başkasıyla yok aram

Benim köyüm Esenli, sarmıyor başka diyar

Anılarımda yaşar, dost, akraba, hısım, yar

Bülbül altın kafeste, yine vatanım demiş

Gülistan bahçelerde, canım, cananım demiş

Bir yaşayan dost idi gül yüzlü Ömer Deniz

Sizi her an anıyor, uzaklarda bendeniz.

Abdülkadir Güler.

02. Kasım 2006 / Söke.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..