Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kimsin sen kadın?

Kimsin sen kadın?
 

(internetten alıntı)''Sen gideli buradan, kuşlar uçmaz oldu.Gittin de gelmedin, güller açmaz oldu.''


 

 

 

Bir ezgi dökülür dudaklarından…

Yürek parçalar

Sesi yanık, yüreği kavruk

Sesi son perdede

‘’Değmen benim gamlı yaslı gönlüme!

Ben bir selvi boylu yardan ayrıldım, ayrıldım, ayrıldım vay!’’

Seyircisi çok

Kimi üzgün, kimi şaşkın…

Bakışlar hayli dalgın…

Aynen hırpani yüreği gibi giysileri,

Farkında değil ki!

Elinde naylon bir bebek…

Belemiş!!!

Alıp da kaçıverecekler korkusu var sanki gözlerinde

Acı acı

Sıkı sıkıya sarılmış!

Bir eliyle saçlarını okşuyor …

Bir bırakıyor yere,

Bir alıyor yeniden kucağına.

Yeni bir ezgiye başlıyor.

‘’Bir tek seni sevdim! Gerisi yalan…’’

Yalan be kadın yalan…

Dünya yalan!

Senin bebeğin değil!

İnsanlar naylondan…

Sen kimsin be kadın?

Nereden gelir de nereye gidersin?

Kim bilir ne acılar çektin?

Kim bilir ne gemiler yaktın?

Ne köprülerden geçtin de!!!

Sonuncudan geçemediğin ne çok da belli !!!

‘’Bir tek seni sevdim! Gerisi yalan…’’

 

Ayşen Arslangiray Kura

25 Mayıs’ta/İzmir’den

 

http://www.youtube.com/watch?v=xEz3Vi08ZI4

http://www.youtube.com/watch?v=4qGPs7MdOSI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yj8HVZ1tYYU

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..