Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Kıpraşme hele murdar olacan!

Kıpraşme hele murdar olacan!
 

Haberin Kendisi;

Almanya'nın Karlsruhe kentinde bulunan Federal Anayasa Mahkemesi, Müslümanların, kurban edilen hayvanları kendi inanışlarına göre uyuşturmadan kesilebileceğine hükmetti.

Hessen eyaletinin Asslar kentinde kasap olan Türk vatandaşı Rüstem Altınküpe İslam dininin öngördüğü gibi hayvanları uyuşturmadan kesmek için özel izin istemişti. Hayvanları uyuşturmadan kesmek için özel izin isteyen Rüstem Altınküpe de karardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, 'Böylece Almanya'daki en büyük sorunlardan biri çözülmüş oldu' dedi.

Haberin Yorumu;
Almanyada yaşayan sevgili Müslüman göçmen kardaşlar, bir konuda dikkatinizi çekmek istiyorum, şöyle ki çıkan bu karar ile sokak ortasında(yada kenarında), arka bahçenizde (yada ön bahçenizde), ormanlık alanlarda , banyo küvetinde, boş arsalarda, inşaat alanlarında, Allah'a daha yakın!! olabilmek için oturduğunuz apartmanın 10. katında, işyeriniz vs,vb alanlarda kurban kesmeyi serbest bırakmadı. Bu karar ile sadece kasaplık belgesi olanların kasaphane yada mezbahane'de kesime izin verilmiştir.

Bu Haberin Bana Hatırlattıkları;
Sılada bayram sabahları yapılan sohbetlerde; aaah aaah ! O eski bayramlar ne güzeldi, şimdikiler de bayrammı ya?... keten pantolonlarımızı annemiz arife gecesinden yataklarımızın altına koyardı ki bayram sabahları jilet gibi olsunlar diye.... Babamızın yeni aldığı naylon pabuçlarımızla koyun koyuna yatardık... işte bu ve benzer bir çok güzel hatıralar anlatılarak eski günler anılır... Peki ama gurbette yani Alamanya`da kurban bayramları nasıl olurdu

Bir gün hiç unutmam babam beni ve küçük kardeşimi Hasan`ı bayram sabahı saat şöyle üç dört gibi uyandırdı....

-Şışt aloo!! ben kime diyom hadi kalkın, daha bir ton işimiz var. Hem bu saate kadar ne yatması böyle?
-Ne oluyor baba ya? -Ya sabır ya sabır.. olum ben sana kaç defa dedim babayla gavurca konuşulmaz deyi ha? Hadi bir Yerini kırmadan kardeşinide uyandır gel. Çabuk olun ama bak sizi kapının ağzında bekliyom
-Hasan kalk olum hadi
-Ne var abi ya?
-Ne olacak olum ya? Babamın yıllık kan görme krizi gelmiş.Yani senin anlıyacağın Cabbaroğlu ailesi olarak yıllık katliamımızı yapacağız.
-Ben gelmezsem...?
-Hee sen gelmede! Sonra o tüm yükü ben taşıyayım.Yok öyle yağma, sende geleceksin, hem bizim moruk ısrarla seninde gelmeni istedi.
-Tamam gelirim ama bu sene koyun böğüüürmesin diye bagaja sen girersin.
-Eğer sen birazda pazarlık edecek olursan? Bagajda girmene gerek kalmayacak, çünkü babam koyun yerine seni kesecek....

Arabada;
-Şu ismailin yazdığı adrese bakın bakalım, nerde olduğunu biliyormusunuz?
-Bakim, aaa bu Fussball plazt’ın yanındaki wald ya? (Futbol sahasının yanındaki orman)
-Çocuk ben sana az önce babayla gavurca konuşulmayacak deyi tembihlemedimmi ha?... Şimdi beni zıvandan çıkarmadan, adam gibi oku şu adresi
-Kızma baba ya! futbol sahasının yanındaki ormanlık alanı tarif etmiş

Ormanda;
-Abi, baba bakın İsmail abi orada
-Oo Memmet abi nasılsın?
-Ne olsun be İsmailim eyi diyelim eyi olsun
-Valla senin oğlanlarda kocaman adam olmuşlar
-İsmail kardaş hele sen bizim veledleri bırak da, bizim emanet nerde? Onu söyle......

Arabada;
-Çocuklar dikkat edin hayvanı görecekler!
-Olur baba! Dikkat ederiz
-Şışşt alo, elleşme hayvana... dur seni babama söyleyimde, gör sen.... baba bak senin akıllı oğlun hayvancağızın kulaklarını düğümlemiş
-Ya olum oynamayın şu mübarek hayvanla, bir eve gidelim ben sizden bu yaptıklarınızın hesabını tek tek soracağım
-Ya baba biz neden bunu mezbahanede kestirmiyoruz?
-Evladım ben size geçen yıl anlatmıştım ya!
-!!!!!!??????????
-Unuttunuz değilmi? Yasak olum yasak, Almanya'da kurabanı uyuşturmadan bıçakla kesmek yasak. Ama sizler tabiki unutursunuz. Ahanda şuraya yazıyom az kaldı hele ben şu yirmibin kaymeyi tamamlayayım, sonra Allahın izniyle bi dakka burada durmak yok bize, doğruuu melmeketimize köye dönüyoz..
-Ja bestimmt!! Wenn ein fisch es schafft,auf einen baum zu kelettern... (Elbeltte, eğer balık bir ağaca çıkmayı başardıktan..) Donnnkkk! -oyyy anam yandımm!!!! Ne vuruyon baba ya?
-Bak birde cevap veriyor, ben sana benim yanımda gavurca konuşma demedimmi ha? Eğer sen bir daha alamanca konuş, o zaman Allah yarattı demem tüm kemiklerini kırarım yemin ossun ki kırarım...

Apartmanın Girişi;
-Sen hayvanın ağzını sıkıca bağla
-Hasan oğlum sende sağlam tut.. hadi hayırlısı!
-Yavaş yavaş, ses etmeyin duyacaklar şimdi......
-Bakın az kaldı, ha gayret...
-Oy anama oy öldüm yaf sankim bu mübarek koyun değil de semirmiş bir camuz yavrusu

Evde;
-Hanım küveti temizledinizmi?
-He bey, valla sabunla üç su yaptık, etrafa da kan şıçrar deyi eski çarşafları serdik.
-Eyi eyi hadi kimseler fark etmeden bitirelim şu işi.
-Kızım Nazan mutfakda dünden hazırladığım bıçaklar olacak, hadi onları getir bana
-Bu ne yaaa!!!! Baba sen bu küveti niye söktün ki???
-Gördünmü hanım.. çocukları işte böyle gavur ellerinde okula, mokula gönderirsen. Bunlarda böyle kıblenin ne olduğunu bilmezler, ve sen hippi kılıklı eğer o alamanca türkülerin yerine açıp iki sayfa din bilgisi okusaydın kıblenin ne olduğunu bilirdin
- .......................????????
-Tamam, hadi bu kadar gevezelik yeter, bakın gün ağırmaya yüz tuttu, bir an önce şu nalet Alman kalkmadan bitirelim şu işi

Banyoda; -Sağlam tutun kesiyorum
-Ya Allahh bismillahh
-Meee meee böğğğğğğğğğğ
-Kıpraşme hele murdar olcan
-Bööööööğ böööööööööööğğğğğğ
-Sıkı tutun laaaaa
-Anam anam bakın laa kaçıyo..
-Koşun yakalayın.......
-Bey salona kaçtı , salona girdi, amanıııııın gördünmü bey? ortalık kan revan içinde kaldı, battı yepis yeni halı
-Böööööööööğğ bööööööğ
-Yaf avrad bi sus ya, yoksam şinci yiyecen zumzuğu sıfatının ortasına.
-Koşun la ipi getirin, yakalıyalım….
-Abovv dikkat edin laaa, aman televizyon gidiyor !!!
-Şangggırttt!!!! Abovv!! Televizyon getti
-Zırrrrrr zırrrrr
-Küt küt küt
-Herr Kaya öffnen Sie die verdammte Türe.Ich weiß genau, was Sie da drinnen machen.Übrigens, ich habe bereits die Polizei angerufen. Die können jeden Moment hier sein. ( Bay kaya açın şu lanet kapıyı, içeride tam olarak ne yaptığınızı biliyorum, ayrıca polisi de aradım her an gelebilirler) Da di daa diii daa diii da diiii
-Baba koyun balkondan aşağı turan amcaların mercedesinin üzerine düştü... ama hala ölmedi can çekişiyor -Koşun laaa koşun murdar olmadan yetişek...

Ah ah! O eski bayramlar ne güzeldi! Fakat artık böyle güzel! Bayramlar yaşanmıyor..... eh artık bu karadan sonra kurban bayramlarını artık eskisi gibi kutlayabiliriz!!!

 
Toplam blog
: 9
: 1223
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

70 Adana doğumlu... Eski turizimci.  Kendi çapında ve dünyasında mizah yazarı...  9 yaşındaki kız..