Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Kırçiçeğim

Kırçiçeğim
 

Seni seviyorum Kırçiçeğim..Resim netten alıntı....


Parkta, eski bir bankta yalnız başıma oturuyorum.

Bazen dalıyorum, bazen içli içli ağlıyorum.

Yalnız başıma, ama seninle dolu güzel hayaller kuruyorum.

Kırçiçeğim, ben bu hayatı sensiz yaşayamıyorum.

Tekrar bana dönsen sevineceğim çocuk gibi.

Yokluğun öyle zor ki, her saniye ölüm gibi.

Biliyorsun güller bile olamazmış dikensiz.

Kırçiçeğim, bu hayatta ben nasıl yaşarım sensiz.

Bugün en mutlu ve en acı günümüz.

Evlenme ve ayrılma yıldönümümüz.

Bu özel günde göklere seni ısmarlıyorum.

Kırçiçeğim anla artık sensiz boğuluyorum....


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..