Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeç şu inadından

Vazgeç şu inadından
 

Sensiz yaşayamıyorum bitanesi....Resim netten alıntı....


Vazgeç şu inadından, bırak kendini aşkımızın akışına.

Can olur, can katarım senin o üzgün bakışına.

En güzel şey, geçmişi unutup bu günü yaşamaktır.

Seni seven kişiyle, hayatın güzelliklerini paylaşmaktır.

Zaman öyle geçer ki, istesende onu tutamazsın.

Benimle yaşadıklarını, asla ve asla unutamazsın.

Sensizken öyle acılar çektim ki, hiç mutlu olamadım.

Zamanla geçer dediler ama ben seni unutamadım.

Allah'ım, bilmiyorum ki çok şey mi istiyorum senden..

Kırçiçeğimin hasreti, mutluluğu aldı götürdü benden.

İstiyorum ki, her zaman başını göğsüme yaslasın.

İstiyorum ki, onsuz geçen zaman hiç akmasın....


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..