Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni öyle özledim ki;

Seni öyle özledim ki;
 

Seni çok özlüyorum AŞKISI...Resim netten alıntı..


Sana öyle hasretim ki;

Şahlanan deli bir tay gibi dört nala koşup, sana ulaşmak istiyorum...

Sensiz öyle yorgunum ki;

Uykusuz gecelerimde sensizliği yıldızlarla paylaşıyorum...

Sensiz öylesine mutsuzum ki;

Gün ağarırken gözlerimi açtığımda, sen diye yastığıma sarılarak uyanıyorum...

Seni öyle özledim ki;

Olmadığını bile bile, esen rüzgarlarda seni kokluyorum...

Seni öylesine çok seviyorum ki;

Çaresizce, herşeye rağmen seni özlemle bekliyorum....


Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..