Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

24 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Kırgınım sana

Kırgınım sana
 

Güneş saklanmış, sanki benden umutlu

Siyah bulutlar, sağanağa haberci

Nereden bildim, hava dünden bulutlu

Kırgınım sana, yaptın beni dilenci

 

Bir cemre düştü, neden düştü bilene

Yağmurun sesi, hoştur duyabilene

Toprak kokusu, bir nefes çekebilene

Kırgınım sana, yaptın beni dilenci

 

Gözlerim bende, sen karanlık içinde

Özlemim bende, kabus senden geçince

Hasretim bende, sen yalnızlık seçince

Kırgınım sana, yaptın beni dilenci

 

Cebirin Defteri  24.Ekim.2014 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..