Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Kırk yıl hatır

İlk günün ikindi vakti güneş arkamda,

Gözüm görebildiği kadarı için mutlulukta,

Bir anda göz göze kalmıştık,

Suçluluk gibi hissetmemek için çabaladım ,

Anımsamıştım uyurken gözlerinde, kendimi

Unutursam sessizlikte fısıldardım gözlerini,

Sözlerini özümsedim ,

Kendime bir çizgi çizmiş,

Düşünmek için düşlemiştim,

Korkularımı ezgiledim, tiz bir müzikle

İnsanım ya firari gibi duraksadım,

Kahvenin kokusuna ayıldım,

Bir kahve fincanında gözlerimi açmıştım,

Sıradanlığın yerini sen almıştın,

Hislerimin eksildiğini hissederken,

Hissetmemiştim hiç bir hissi,

Şimdi hissederken seni.

 

 
Toplam blog
: 17
: 63
Kayıt tarihi
: 06.05.17
 
 

ŞİİR/3 YILDIR RUHUMA EŞLİK TEK ARKADAŞ MAKİNA MÜHENDİSİ/2 DOĞA/KAMP/KİTAP/ÇAY ..