Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Kirli saçlarıyla sevdim bu şehri

Kirli saçlarıyla sevdim bu şehri
 

Yine gözlerinle geldim yolboyu
Öfkemi avuçlarımda ezdim
Birde inadına yağmur yağmaz mı?
Büyüdü gözlerimde Ankara caddeleri
Kınında pas tutmuş umutlarımı
Sapladım Ankara garının peronlarına
Gücüme giden; Herne varsa senden yana
Öfkeme meze edip
Kahrettim
Küfrettim..
Ayıp ettim; Biliyorum
Üstelik şairim durup dururken
Aklıma senden başkasını çizmedim
''AŞK'' Deyince;Senden başkasını yazmadım
Ayaz oldun.Üşüttün kış günleri
Güneş oldun.Yaktın
Çeresiz bıraktın
Sensiz bıraktın
Şehirsiz bıraktın
Aç, susuz, uykusuz bıraktın
Mermi oldun deldin yüreğimi
Muska oldun dillerimi bağladın
Az demedim
Uz demedim
Yeniden denedim
Yeniden, yeniden, yeniden denedim..

Ama olmuyor işte
Kırılan gönlüm
Boşalan yüreğim dolmuyor işte
AŞK mor'a döndü
Nerfretim kor'a döndü
İntizara döndü,
Yüreğim elinde gezdiğin günler.
Kim der?
Bakışlarımızda çarmıha gerileceğimizi
Aykırı düşlerin, hayırsız gülüşlerin
..Ve illede bu işlerin
Benim başıma geleceğini kim derdi?..

Neyse,
Şimdi git
Al ne varsa senden yana ömrümde
Gecelerini, şarkılarını, kuşkularını
Varsın sabahı olmasın yalnızlığımın
Kirli saçlarıyla sevdim ben bu şehri
Bu sokaklar dönüşümü kutlar yarın
Sensizliğime şölen yaparlar
Çiçeklerimde kırmızı, denizimde mavi
Elimde bulut dolu bardaklar
Gün geçmez yokluğunu kutlarız
Ne sahil bekler yolunu, ne akşam
Ne ben beklerim yolunu ne bu şehir
Ne ay olusun, nede yıldız olursun geceme
Ne el bebek, ne gül bebe
Ooohhh beee,
Yaşamak ne güzel şey....

Ali SÖNMEZ


 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..