Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kitap, ders, can sıkıntısı.....

Çok uzun zamandır yazı yazmıyormuşum onu farkettim ve yazmaya karar verdim. Uzunca bir zamandır hep sıkılarak geçiyor günlerim. Elimde kitap, önümde kağıt- kalem. Genel Dil Bilimi diye bir ders. Zaten tek kelime anlamıyorum. Çiziyorum, çiziyorum, çiziyorum. Sonra sıkılıp bırakıyorum, roman okumaya başlıyorum. Sonra internette oyun oynuyorum

Derken günler akıp geçiyor. Biraz günlük havasında oldu bu yazı ama olsun. İki yazı yazıp bırakmışım. Uzun zaman sonra yazdığım şey de bu.

Günlük gibi yazmaya karar verdim buraya artık.

 

 
Toplam blog
: 3
: 477
Kayıt tarihi
: 04.02.10
 
 

Kütahya Dumlupınar Ünivresitesi  ve Anaolu Üniversitesi Türk Dili Edebiyatı mezunuyum. Atilla İlh..