Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

mavilerin tutkunu

Sen nasılsın hasretler şahrinde. İkimizin o çok sevdiği yağmur hala ıslatıyor mu yüreğini. Hala titretiyor mu bedenini.

Ben ne verdim ki sana acıdan başka. Düşünme artık, vazgeç, unut... Ne verdim ki sana... Sen ne yaptın. Yüreğinin kapılarını sonuna kadar açmadın mı bana. Amaaannn... Boşver beni mavilerin tutkunu. Değer mi gözlerindeki damlalara hiçbir insan. Ama sanma senden ayrı olmaktan mutluyum. Fakat şunu bilki birlikteliğimiz ayrılığımızdan daha acı olurdu.

Seni kaybedeceğime tüm dünyayı kaybetseydim keşke. Amaaa... Boşver artık sen amaları ve beni... Kendi dünyanda mutlu olmaya bak.

Sevmek dediğin sevğini hak edeni sevmektir unutma. Boşver geçmişi, geleceğe bak umutla. Ama arada bir de olsa beni hatırla olur mu; tutkunu olduğum mavilerin tutkunu... Hatırla ki hala bir yerlerde beni hatırlayan birilerinin olduğunu bileyim...

 
Toplam blog
: 3
: 477
Kayıt tarihi
: 04.02.10
 
 

Kütahya Dumlupınar Ünivresitesi  ve Anaolu Üniversitesi Türk Dili Edebiyatı mezunuyum. Atilla İlh..