Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ağustos '10

 
Kategori
İnternet
 

Kız arkadaşımın ninesiyle facebook'ta nasıl ''arkadaş'' oldum?

Kız arkadaşımın ninesiyle facebook'ta nasıl ''arkadaş'' oldum?
 

Kız arkadaşımın ninesiyle facebook'ta nasıl ''arkadaş'' oldum?

- Süleyman?

- Efendim.

- Bilmek istiyorum!

- Neyi?

- Beni aldattığını!

- Hayda!

- Söyle, senin için gelip geçici bir heves miyim?

- Nereden çıkardın şimdi bunu?

- Benimle gönül mü eğlendiriyorsun?

- Hayır.

- Bakıyorum facebook'ta sayfa açmışsın. Hayırlı olsun.

- Ha, şu. Lanet olsun. Açtım. Çünkü İsmail zorla...

- Sayfanı inceledim Süleyman. İlişki durumu; ''yalnız'' yazıyor.

- İlişki durumu mu? Öyle bir şeyin farkında bile...

- Tahmin etmeliydim. Yalnız görünmek ve bilinmek hoşuna gidiyor öyle mi? Böylece facebook'ta başka kızlarla da tanışıp gönül eğlendireceksin değil mi? Hem biz facebook sayfana göre arkadaş bile değiliz.

- Tamam tamam. Anlaşıldı. İlk işim seni arkadaş listeme eklemek olacak.

- Bununla kalmayıp, ilişki durumuna ''ilişkisi var'' diye belirtirsen, hani diyorum, ilişkimiz açısından iyi olur.

- Töğbe, töğbe, nasıl yani?

- Profilindeki temel bilgileri yeniden düzenleyerek canım! Bu arada ninemi de arkadaş listene eklemeyi unutma!

- Sen ciddi misin? Ninen ne zamandan beri facebook'ta?

- Haberinin olmadığı nasıl da belli. Ninem günlerdir hastanede yatıyor. Bizler onunla sürekli facebook'ta görüşüyoruz ve oda kendini yalnız hissetmiyor. Ayrıca mutlu da oluyor.

- Peki, ninenide arkadaş listeme ekleyeceğim.

- Bişi daha. Sana komik bişi yolladım. Sen cevap bile vermedin.

- Facebook'una da, arkadaşına da, sana da, mokucam ha!

Ertesi gün

- Ayı kostümü içinde çok tatlı gözüküyorsun Süleyman.

- Anlamadım?

- Ayı kostümü içinde diyorum! Çok tatlı gözüküyorsun.

- Bu ne demek oluyor şimdi?

- Hiç bir fikrim yok tatlım. ''Semra 82,'' senin facebook duvarına böyle yazmış; ''çok tatlı görünüyorsun Süleyman'' Sen kızlara ayı kıyafetiyle çekilmiş resimlerini mi gönderiyorsun? Diktir git Süleyman. Diktir git. Bir daha da gözüme gözükme.

- Sabiş, ''Semra 82'' senin ninenin arkadaşı ve tam 82 yaşında ! ! !

*

*

*

Yoksa siz hala, kız arkadaşınızın ninesini, facebook sayfanıza arkadaş olarak eklemediniz mi?

O zaman boş geçiniz... :)

*

*

*

Ne demişler facebook için?

Facebook bir deniz.

Biz denizi çok severiz

Yüzmeyi bilsek de bilmesek de

Biz o denizde yüzeriz.

*

*

Facebook, Twitter, MSN, hepsi birer sosyal aldatma sitesi oldu.

Konuya kısa ve öz değinmek gerekirse;

Facebook, Twitter, MSN gibi ortamlarda kişiliğinin oturması şöyle dursun, bir sürü dengesiz insan, sanal da var olmakla meşgul...

Bu paylaşım siteleri,...

devam »

Yoksa siz hala beni arkadaş listenize eklemediniz mi? :) http://www.facebook.com/sabiha.rana

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..