Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '18

 
Kategori
Söyleşi
 

Kız Yurdunda Seminer

Kız Yurdunda Seminer
 

Seminer resmi


Geçen haftalarda bir etkinlikte yurt Müdiresiyle tanışmıştım. Beni davet etti. Şoför abimiz beni Basmaneden aldı. Arabayla sohbet ede ede yurda vardık. Yemek çay ve uzun hoş sohbetler. Daha sonra seminere geçtik.

Seminerde engellilikten özellikle çocuklarda yaşına göre olumsuz giden bir şeyler varsa uzmanla görüşmek gerektiğini anlattık. Erken teşhis ve erken Eğitimin ve ileride kaynaştırma bütünleştirme Eğitiminin kazandırdıklarından bahsettik. Soruları aldık karşılıklı güzel bir sohbet oldu.

Biz ne istiyoruz. Belki bir görmeyenle karşılaştığında yardım isteyip istemediğini sorabilir. En azından ön yargıları aza inmiş olur. Görmeyenler ve diğer engellilerin fırsat verildiğinde gerekli Eğitimler verildiğinde birçok işini kendi başına yapabildiğini görür. Değişim zor teknolojik değişimleri kabul edebiliyoruz ama sosyal değişimler daha da zor ama mücadeleye devam.

Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..