Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Kızım sana söyledim, gelinim sen anla!

Kızım sana söyledim, gelinim sen anla!
 

Kaynak:İnternet(Berlin in Berlin filminden bir sahne)


Ah bizim bu arabesk, vah bizim oriental( oryantal) yanımız, ille de dolaylı anlatıma taparız!

Hülya Avşar’a soruşturma açılmış, Kürt meselesi hakkında konuştu diye!..

Ay ayol, Hülya işini bilen bir aktris, işini bildiğinden, biraz da kendini kanıtlama isteğinden dolayı yıllar yılı, yani, bildim bileli konuşur bir şeyleri…

Hem güzel, hem de zeki kadınım, var mı daha ötesi bir tarzı mevcuttur, baltayı taşa sapladığında şımarık bir tavırla geçiştiriverir durumu!

Hülya hakkında soruşturma açılana dek, nice veriler varken, Hülya neden?

Üstelik de kadın matah bir şey de söylememişken…

Hülya’nın popülaritesini mi kullanırlar, Hülya mı bu popüler konudan yararlanmak ister, burası beni aşan bir durum, aşmayan bölümü ise durumun sakilliğini gözlemlemem!

Hani, sakil deyip geçebilsem, yok, o kadar da sığ olamıyorum, maalesef, altında bir şeyler var, bir reklam kokusu, hangi taraf nemalanıyor diye düşünürken, sanki bir ortaklık söz konusu gibi , yani nasıl desem, alan memnun, satan memnun halleri; bir taraftan da kızım sana söyledim gelinim sen anla tripleri!..

Ayağınızı denk alın, her aklınıza geleni konuşmayın, bir hükümet ki bu, önünde eğilmeniz gerek, yoksa haliniz harap demek yerine Hülya Avşar aracı ediliyor, lakin, hükümete olan samimiyeti dolayısıyla da ve de artık manşetlerde fazla yer almaması gerçeği de göz önünde bulundurulunca, hani, abi bana bi kıyak yapsana vaziyetleri tarzında, bir taş ile iki kuş vurmak, hattı zatında gelinlere vesile ile söz çarptırmak, bir taraftan da alıcı ve satıcıyı memnun etmek babında gayet de akıllıca bir durum ile karşı karşıyayız ki, vallaha bu kurgulamaya şapka çıkartmak boynumun borcudur; lakin, zokayı yememe konusunda da kendime ve dahi benzer düşüncedekilere ayrıca bir bravo demekle de yükümlüyüm, her hak sahibine teslim edilmelidir neticede…

Paranoyak değildim, vallaha, bu hallere getirenler utansın!

Kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla, ben paranoyak değilim aslında, senin yaptıklarında bir anormallik var, ehh, daha fazlasını söyleyemem, gerisini sen anla!...

Gülgün Karaoğlu

Eylül,23/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..