Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Kızımın ilk şiiri - Okulum benim

Kızımın ilk şiiri - Okulum benim
 

elif'in fotograf mak.ile yaptığı resim ocak 2011


Bugün Dünya Çocuk Şiirleri Günü. 

Elif'in yazdığı şiiri çantasına koymaya unutmuşum. http://www.birdolapkitap.com dan 'Bugün 'Dünya Çocuk Şiirleri Günü' başlıklı elektronik posta gelince farkettim durumu. Yazılarında çocuk şiirlerini paylaşmışlar ve tabi şiir kitaplarını da. Önce onlara gönderdim Elif'in şiirini. Sonra hızımı alamayıp bloguma da yazmaya karar verdim. 

6 yaşındaki bir çocuğun şiir yazmaya başlamış olması benim için muhteşem (annesi 11 yaşında başlamıştı). Kızımın yazdığı ilk şiiri sizlerlede paylaşmak istedim. Haklı gururum di mi?:) 

OKULUM BENİM 

Okulum benim 

Canım okulum benim 

Seni ben çok severim 

Her gün yerim kahvaltımı 

Arkadaşım hep yanımda 

Yarın olsun pazartesi olsun 

Yeter ki arkadaşlarım yanımda olsun 

Her gün okul olsa da 

Tatil olmasa 

Canım okulum, bütün arkadaşlarım 

Ailem annem babam 

Dayım dedem anneannem babaannem 

Hepsi yanımda olsun 

Ben yaşamak için doğmuşum 

Eskiden hep canım sıkılırdı 

Artık okullu oldum 

Hep annem babam beni okula götürüyor artık 

Öğretmenim canım benim canım benim 

Seni ben pek çok pek çok severim 

Okumayı yazmayı öğretir bana 

Sevgiyi saygıyı öğretir bana 

Laaaaallaaaalaaaallaaaaaaa 

YAZAN: ELİF VERA ATILKAN 20.12.2010 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..