Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Basketbol
 

Kızlarımızdan 3 sene çeyrek final

Kızlarımızdan 3 sene çeyrek final
 

Kızlar harikaaaaa


Fenerbahçe bayan basket takımı Euroleuge’de adını çeyrek finale yazdırdı.

Ben maçı Cuma günü sanıyordum. Meğer Çarşamba günüymüş. Haberi de televizyondan aldım.

Maçı seyredemedim ama duyduğumda çok sevindim. Maçın skoru Fenerbaçe 79 Lotos 76. Zafer Kalaycıoğlu’nun ayrılmasından sonra şimdi adını hatırlayamadığım bir antranör geldi. Beni şaşırtan olan: ekonomisi iyi olan Fenerbahçe’nin Zafer Kalaycıoğluyla para konusu yaşamasıdır.Fenerbahçe Spor Klübü ise para da sorun olmadığı Zafer Kalycıoğlu’nun bahane ettiğini iddia ediyor. Zafer Kalaycıoğlunun yaptığı ( eğer doğruysa) şuna benziyor: İki arkadaş kavga ederken, bir arkadaşın diğer arkadaşa küfür etmediği halde bana küfür ettiğini iddia etmesi gibi bir şeydir. Yani kendini kurtarma politikası. O yaşa gelmiş insanın, antrönörün, bu şekilde iftira etmesi hiç yakışık almıyor.

Fenerbahçe Spor klübü dürüst bir klüptür. Onun için yalan söylemez. Biz yine de dünkü maça dönersek. Kızlarımız 3 sene arka arkaya çeyrek final oynarak büyük bir iş başarmıştır. Bu defa hedef dörtlü finallerdir. Umarım hedefe ulaşılır.

Böyle devam...

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..