Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Klonlanmak şart oldu.

Klonlanmak şart oldu.
 

Dolly Parton country sanatçısı,sözyazarı,besteci,müzisyen,oyuncu ve yazar. Diğer Dolly'le ilgisi yok


Haberi ilk okuduğum günden beri merak eder dururum. Önceleri İskoçya'da Dolly, (İstanbul'da Oyalı) daha sonra başkaları, inek ve fare de klonlandığına göre (klonlama = canlının döllenmeden tıpkısının çoğaltılması) insan da klonlanabilir miydi? Kimileri klonlamanın yararlı bir şey olduğunu düşünürken, kimileri de bunu zararlı buluyor. Ancak insan klonlamanın, insanlar üzerinde ne tür psikolojik sonuçlar yaratacağı henüz bilinmiyormuş, bir bilinse sürüsüne bereket. Biz böyle düşünürken bilim adamlarına göre bu yalnızca bir zaman meselesiymiş. Belki de klonlanmış insan bile vardır. Bana göre de vardır.

Konu geçenlerde bir toplantıda 'blog toplantısı değil :)' gündeme geldi, on kişi kadardık, hepsi ilim- bilim-tıp alanlarında uzman kişiler.

Ben de hazır böyle bir ortam, böyle değerli konuklar hele ki böyle bir konu da yakalamışken;

- "İnsan klonlanabilir, hatta ülkemizde bir sürü klon insan var" dedim.

Önce şaşkın şaşkın bakışmalar, ardından gülmeler gülüşmeler. "Alkollü değilsin, hap mı kullanıyorsun, yoksa...sıva bakayım kollarını göreyim... hani damardan falan"

- " Hiç bir şeyim yok, sağlıklıyım. Fidan diktik, ormanımızın açılışını yaptık, tabelamızı astık, hatta Yalova'ya bile gittim İnanmıyorsunuz, gelin, dışarı çıkıp sokaktan geçenlere, bir bakalım, sorular soralım, alacağımız yanıtlara göre klonlanan insan "varmısın, yokmusun" görelim" dedim ve sokaktaki insanlardan aldığımız yanıtların çoğu aynı:

- Bütün Cumhuriyet mitinglerine katıldım. Dağ başını duman almış...

- AKP'ye oy vermedim, verdiysem ellerim kırılsın, CHP'ye verdim.

- Fenerli değilim ama başarısını kutluyorum.

- Her gün en az iki gazete okurum.

- Türkiye'nin başkenti İstanbul.

- "Gördüğünüz gibi. Yanıtlar gibi, giyim kuşam, boy pos aynı. Bunlar hep klon insanlar" dediğimde;

- "Yok artık daha neler, atma Recep din kardeşiyiz" benzeri sözler.

- Buyrun, ana caddeye çıkalım gözünüzle görün.

- Neyi?

- Başkalarını, daha başka klon insanları.

- Bakın, şu an yayalara kırmızı ışık yanıyor, buna rağmen canlarını tehlikeye atıp geçenler hep klon insan. Geçmeyip yeşil ışığı bekleyenler asıl olanlar. Klonları uyarmanın anlamı yok, biliyorlar.

Başka örnek istiyorsanız, buyrun devam edelim. Bakın ileride bir trafik kazası olmuş, gidelim bakalım, neler konuşuyorlar.

- Hemşerim, kalbine masaj yap, bastır, daha hızlı daha hızlı.

- Nerde kaldı ambulans, yirmi dakika oldu haber vereli.

- Hala inanmıyorsanız başka örnekler için başka yerlere gidelim. Bakın karşıdaki bankaya gidelim...

- " Tamam haklısın" dediler ve buluştuğumuz mekana geri döndük. Pek şaşırmış gibi değillerdi, İçlerinden biri
dayanamadı ve "Ben itiraf ediyorum, ben de bir insan klonladım" dedi ve başladı anlatmaya;

- " Zampara bir arkadaşım vardı, çok ısrar etti, onu klonladım. O zamparalığa devam, eve uğradığı yok. her gece dışarıda, başkalarıyla beraber. Klonlanan ise evde süt dökmüş kedi gibi dolanıyor. Karısı memnun. 'Sana bu iftirayı atanlar cehennemde yansın' diyor, oysa kocası cennette hurilerle birlikte". Bu itiraftan cesaret alan bir diğeri;

- Ben de geçen seçim öncesi HUP (Halkı Uyutma Partisi) Genel Başkanınından tam üç tane klonlamıştım. Asıl başkan daha sonra yurt dışına gitti ve seçimler sonuçlanana kadar dönmedi. Klonladığım üç kopya seçim süresince aynı anda üç değişik yerde seçim nutukları atıp halkı uyuttular.

Bir başkası da dayanamadı;

- " Ben de eski bakanlarımızdan...

- " Ben de tanınmış şarkıcımız...

- " Ben de iş adamı...

Bu kez ben sözlerini keserek;

- "Bana bir iyilik yapın, beni de klonlayın, kopyalarıma ihtiyacım var" dedim.

Birincisi; kafamda taslak halinde duran blogları yazsın, gelen yorum ve mesajları yanıtlasın,

İkincisi; bol bol blog okusun, yorum yazsın, yazdığı yorumların takipçisi olsun,

Üçüncüsü; internet'tir, google'dur, MSN'dir, e-mail'dir, fotoğraftır, resimdir... bunlarla ilgilensin.

Asıl ben de normal yaşantıma döneyim. Arada sırada, toplantı ve benzer etkinliklere katılayım. Sonra aklıma geldi, bakarsın aynı güne rast gelen toplantı, açılış falan olabilir... düşüncesiyle ... bir de yedeğim olsa fena olmaz.

İşte böyle, klonlama sürecinde, gecikme ve aksama olursa kusura bakmayın.


Resim:risingstarpromo.com'dan alınmıştır.


İkinci İnönü buluşması ile ilgili Sayın Talip Bölükbaşı'nın (Gökyüzü baharda çiçek çiçek) yazısına ulaşmak için;

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=103938

THK Yangın Uçağı alım kampanyasına katılmak için tüm operatörlerden yangın yazıp 3919 ' a gönderin. Bedeli 6 YTL'dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

 
Toplam blog
: 240
: 2494
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..