Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Rüyama giren G.Saray haberi...

Rüyama giren G.Saray haberi...
 

Aman Allah’ım ne kâbustu!

Bir rüyadan uyandığıma, hiç bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum. Gecenin 3 buçuğunda yatağımdan 3 buçuk modunda fırlamama neden olan haber şuydu;

Kalli’nin istifasından sonra hoca arayışına giren G.Saray yönetimi yaşlı hoca geleneğine bağlılığını sürdürerek büyük bir transfere daha imza attı. Kariyeri başarılarla dolu 91.yaşındaki Kore Gazisi Abdurrahman Tıknefes sarı kırmızılı kulübün hocalığına getirildi. GS yönetiminin yoğun baskılarına dayanamayan Tıknefes, bu sabah cami kahvesinde ikna edilerek ambulanslı eskortla Metin Oktay Tesisleri’ne getirildi.

Burada düzenlenen coşkulu bir törenle mukaveleye parmak basan Abdurrahman Dede, sarı kırmızılı formayı güçlükle giyerek foto muhabirlerine poz verdi.

İmza töreni sonrasında gazetecilerin sorularını işitemeyen yeni hoca futbolcularla tanışmak için antrenman sahasına indi. Sahaya özel bir asansörle inen Abdurrahman Dede, Hakan Şükür dışındaki futbolculara el öptürmesi dikkati çekti. Öğle namazından sonra bir basın toplantısı düzenleyen Tıknefes Dede, özetle şu başlıklar altında yoğunlaştı:

- Unumu eledim, eleğimi astım zannetmiştim. Beni keşfeden yöneticilere şükranlarımı sunuyorum.

- Takımda akranım oyuncuların olması da büyük avantaj.

- Önümüzdeki sezon takımın başında sahaya çıkma alanında Kalli’yi geçeceğim.

- Aslantepe’nin açılışına kadar yaşayacağıma inanıyorum.

- Uzak deplasmanlara gitmemem için anlaştık.

- Soğuk havalar ve kandil günlerinde takımın başında olmamam için anlaştık

- Yedek kulübesine çek-yat koyacağız.

- Coşkun Özarı, kondisyondan, Hıncal Uluç’ta oyuncuların gece performansından sorumlu yardımcılarım olacak.

 
Toplam blog
: 70
: 734
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Bir şirketin H.İlişkiler sorumlusuyum. Gündeme mizahi pencereden bakmak ve ürettiklerimi paylaşmak i..