Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

Yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden lazım

Yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden lazım
 

Resim: Alıntı


Söylem olarak çok seksi duruyor değil mi? Kesinlikle öyle (!) ama bir de aşağıdakileri okuduktan sonra bakın bakalım olaya yine aynı seksapeliteyi yakalayabilecek misiniz?

Bu sene iyi geçmedi söylemem lazım

“Kimin geçti ki… “

Kader beni seçmedi ama görmemem lazım

“Teğet geçmiş belli. :))”

Belki birden bire yeniden başlamam gerek

“Birer birer çıkacaksın merdivenlerden! Birden bire değil Sertap :))”

Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek

“Demek ki tapınma kültürü iyi bir kültür değil mişşşşş. Ak Partililere duyurulur. :))”

 

Yeni bir aşk yeni bir iş

“Tamam, güzeldir yenilenmek, detoks etkisi yaratır ruhta ve bedende ama… Ya yenisi eskisini aratırsa… ''eskiyecek her şeyeyenidenir'' diyen Özdemir Asaf felsefesini de yabana atmamak lazım. Gördünüz mü işler iyice karıştı.

Yine gülecek bir neden lazım

“O herkese lazım da ! ... ”

Yeni bir haber yeni bir kader

“Haberden çok ne var Sertap. :)) Aç gazeteleri tonla. Ama alacağın haberler seni mutlu eder mi bilmem. Bizleri pek etmiyor da...”

Bunlar için bana şans lazım

“İnsan şansını biraz da kendi yaratırmış değil mi? “

 

Yeni bir duruş yeni dokunuş

“Hıımmm. Heyecan verici. Yeme de yanında yat gibi! … :))”

Tek tek keşfetmem lazım

“ "Tek tek basaraktan" şarkısı gibi mi? :))”

Yeni bir hayat gerisi bayat

“Bayatları buharla tazeleyebilirsin Sertap. Annen öğretmedi mi bunları sana? :))”

 

Kendime yeni bir ben lazım

“Bir sen var senden içeri biliyorum. Biliyorum ama söyleyemiyorum. :))”

 

Günler güzel geçmedi unutmam lazım

“Unutmak kaybolmaktır. Dününü unutan yarınına güvenli bakamaz Sertap. Bunu unutma. :))”

Asıp yüzümü kalmışım azcık kırıtmam lazım

“Fazla kırıtma kız. Etraf Abaza dolu. Kim vurduya gidersin maazallah. :))”

Hep içime atmışım anlatmam gerek

“İçe atmak iyi bir şey değildir haklısın. Burada dışavurumcu olman daha hayırlı gibi sanki… :))“

Hepsini bir kazana atıp toptan kaynatmam gerek

“Bak yine… Hepsi bir kazanda kaynatılır mı kız? Alı alına, moru moruna girer sonra... Yok, yok. Anneni hiç beğenmedim ben. Bunları öğretmesi lazımdı sana küçükken. Bundan sonra eğilmesin de… E napalım. Seni de böyle kabul etmekten başka şansımız kalmadı. Hadi hayırlısı Sertap. :))”

Ihhhh. Sanki biraz keyfi kaçtı gibi değil mi? :))

 

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..