Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
Futbol
 

Kocaman Hoca bizi aldattı!

Aykut Hocanın “yedek takımla çıkacağız; kampa da gerek yok!” sözü bizi aldattı!

Hem de dedim teknik direktörümüze!

“ Hocam Fenere güven olmaz! Bunlar yedek takımla çıkacağız diyorlar ama inanma! Kalkıp sen de yedek takımı sürme sahaya! Vermeyelim rövanşı!”

“Yok Abi korkma! Haftaya Çemişkezeksporla maçımız var; çocukları yormayalım! Yedek takıma karşı yedek takımla çıkılır. Delikanlılığa sığmaz bu Abi!”

Maçın başlarındaki fırsatları değerlendirebilseydik sonuç böyle olmayacaktı!

Maç sonu hocaya kızdım!

“Demedim mi ben sana hocam? Aykut seni kandırdı işte! Bu takım mı yedekti? Abi sözü dinlemiyorsun ki!”

“Haklıydın Abi!” dedi sonunda!

Hoca bana uysaydı Fenerle yaptığımız on maçın dokuzunu kazanırdık Allah’ıma! (patenti Terim’e aittir!)

Feneri kaçırdık elimizden!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..