Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
108
 

Kokan gül ve mevsimlik çiçekle renklendirin şu sahili... lüttttfennnnn!

Kokan gül ve mevsimlik çiçekle renklendirin şu sahili... lüttttfennnnn!
 

Hava çokkk sıcakkk.

 Allah bu sıcakta saha görevinde olanlara yardım etsin.

Aminnn..

-Klimalı odalarında olanlar ne anlar sahada çalışmadan  dimi Nefise?

-Hımmmm…

 Kemler  vede  kümler…

***

  Dostlar keyifler iyidir umarım.

 Herşeye rağmen yıkılmadık ayaktamıyız yoksa?

!

?

Alaa ,ala…

***

Bir haber dikkatimi çekti valla sizle paylaşmasam çatttlarımmmm.

Ya bu sıcaklarda birileri(bir ilçe belediyesi )kardeş belediyeye ki bu belediye Afrikanın değil dünyanın belkide en yoksul ülkelerinden birinin belediyesi ; bizimkiler bu  raya ne yapalım diye düşünmüşler veeee cami yapmaya karar vermişler…

Bilbordlardanda banka hesap noları ekleyerekten halktan yardım istiyorlar cami yapımı için.

Yoksul,aç,susuz çocuklar ve insanlara kardeşten …

Aç...Susuz...

Ayyyy! bu arada durun unutuyordum. Bak çağrışımla hatırlattı bu haber , dedikodusunu yapacağımız bilbordları bana.

Abi ne o biz yıllardır yazar çizeriz,kendimiz söyler kendimiz dinler babında değişen bir şey yok maşallah. Bilbordlara hergün yenileri eklenmekte.  Bilbordlar yetmiyor birde nerede boşluk bulurlarsa oraya yapıştırıyorlar küçük reklem kağıtlarını bile.

Ya bu nasıl bir görüntü kirliliğidir ve bu görüntü kirliliğine dur denmez?

 Şaştım kaldım.

Mersin'i şurda ne kaldı 2013olimpiyatlarına; dünya izleyecek.

Tanıtım için böylesi bir fırsat  elimize geçmişken değerlendirmek için çokk çaba sarfetmek gerekmez mi?

***

Hafta sonu olunca evdeki işleri(malum kadınlık var selde pek kariyerde yaparım çocukta lafları ,geçiniz onları temizlikti,çamaşırdı,ütüydü…) Yerine getirdik görevimizi biraz nefes almaya ülkemizin en güzel sahillerinden birinde nefes alalım dedik.

Çokkk güzel bir sahil.

 Büyükşehrin eline sağlık.

 ***

Ammaaa büyükşehir belediye başkanım böylesi güzel bir yerin biraz daha temiz olması ve biraz daha renkli olması karararn ruhlarımızın aydınlanması için iyi olmazmıydı.

Hııı derseniz ki temizliyoruz ama tutmuyorlar ozaman birileri kontrol için sahilde olacak  dimiii?

Yani...

***

Renklenmeye gelince bennn palmiyelere bayılırım .

Sık ekilmiş olanlara daha çok .

Çimlerde güzel ,offf hep yeşil ,hep yeşil, baydı yani.

Devasaf igürlerde çokkk güzel amma velakin renk yok.

Güller, mevsimlik çiçekler ...

Kokan güller .Kokmadıktan sonra boşver gitsin...(Sahte olmamalı,sanal olmamlı hiç birşey.)

Ruhumuz zaten kararmış buda üztüne tuzu biberi yaaaa.

Olmazzzkiiii...

Gül,kokan gül ve mevsimlikk çiçek istiyoruz sahilimize bolcaaaa  duyuuunnnn sesimizi.

Lütttfennnnn!

***

Ayyyy!

Ne o ya;

sahildeki kafelerdeki şemsiyeler?

Ayrı telden…

Reklam ücreti almalı şemsiyelerin üzerinde yazan firmalardan büyükşehir derrrmişiz…

O şemsiyeler renkli renkli olsa ve büyükşehir ile 2013 olimpiyat logoları taşısa.(Olimpiyat logolu tişörtlerden  sadece organizasyonlarda dağıtılıyormuş. Başka türlü birsürü formalite olacakta tişörte sahip olacağız. Abi şehrin,ülkenin onuruysa bu organizasyon ,bir tişört için uğraşılmamalı,elden alınabilmeli)

****

Benim yazıda ayrı telden oldu amma ,siz alışıksınız bu hale nasılsa.

Samsundaki sel,giden canlar bana İstanbul’u hatırlattı. (Hükümet destekli belediiyelerde çokkk düzenliymiş dedirttirdi) Samsun belediye başkanının sözleride trajediyi kat kat arttırdı.

Samsun’a geçmiş olsun.

Geçici makyaj değil hizmet,kalıcı  …Altyapı gibi… Mersin Büyükşehir gibi…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 334
Toplam yorum
: 224
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 446
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster