Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Kokusu hafızamda saklı adam

Kokusu hafızamda saklı adam
 

 

Özlemini yüreğime  sıgdıramadığım...

Söyleyebilir misin kaç kişi vardır sen gibi sessizce özlenen?

Kolay değildi tabi, hiç gelmeyenin hep özlenmesi...

Ama sen,

Sahici aşk gibi hep özlediğim biriydin...

 

Gölgesi ağır adam...

Yazılı olmayan kuralların vardı senin, işte o yazdıklarından çok yazmadıklarının sorumluluğu daha ağır olduğu için hiç sormadım onları sana.

Sen de anlatmadın zaten...

 

Kokusu hafızamda saklı adam...

''Bir koku bu kadar mı acı verir bir insana ve insan hiç mi unutmaz o kokunun acısını''

 

Demem o ki;

Beceremedim sen'li susmaları, ne kadar çok şey anlattım yazarak,

Yüreğimin gizli arşivlerinden sana dair ne varsa...

Ah bir bilsen işim ne kadar zor benim.

Şapkadan tavşan çıkartamam ama bana göre sen olan işte böyle birkaç süslü cümleler kurabilirim.

 

Habersiz giderim diye bir gün, benden sana kelimeler kalsın istiyorum.

Gözümü kulağımı delip,zihnimden geçen, yüreğimden süzülen işte böyle birkaç kelime...

Çok uzaklarda,

Buracıkta,

Çok üşüdüm,

Çok korktum,

Ama hiç ağlamadım...

 

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..