Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

     
    Kategori
    Deneme
     

    Kendi dünyam

     

    KORKUYORUM evet; seni kaybetmekten ve seni daha fazla üzmekten... Bir çiçek misali ne ellemeye nede koparmaya kiyamiyorum uzaktan seyrediyorum çünkü; Seni daha fazla incitmekten korkuyorum. Ömründe yasadigin mutlulugu huzuru sana yasatamamaktan korkuyorum. Sana kalbimden fazlasini verememekten korkuyorum.
     
    Sonunda sana gözyasindan baska bir sey birakamamaktan korkuyorum. Seni sevmekten degil; dostlugunu suiistimal etmekten, Seni kaybetmekten ve degerini bilememekten ve Yüce Rabbime hesap verememekten korkuyorum.
    Belki de çok fazla korkuyorum.ÇÜNKÜ; BEN iLK DEFA SEViYORUM NEFESIM..
     
    Toplam blog
    : 1
    : 104
    Kayıt tarihi
    : 02.03.12
     
     

    Merhabalar.. İstanbul üniversitesi coğrafya bölümü öğrencisiyim. Aslına bakarsanız insan en iyi k..