Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kolesterol

Kolesterol
 

Kolesterol Düşmanı


Uzun zamandır bitkilerle uğaraşıyorum. Bazen uzun süre çalışmalar olduktan sonra emeklilik gelmesi için gün sayılır emekli olduktan sonrada hayat artık pasifleşir ve Monoton bir durum alır. Bütün bunları göz önünde bulundurduğumda bende uzun zaman dır tek işle uraşıyorum. Ancak hem kendim ve çocuklarımın geleceği için hemde ülkem için bir şeyler yapma hevesim vardı. Bunu gerçekleştirdiğme inanıyorum. Merek edenler için eğer biraz zaman ayırap incelediğinde ne kadar haklı olduğumu analayacaklar.

Uzun araştırmalar ve çalışmalar sonucunda insanlar için çok güzel bir buluşum oldu. Gerçekten buna çok zaman ve emek sarf ederk meydana getirdim. Bu bir sağlık mucizesidir. Bakın yüksek kolesterol olan bir hasta doktara gider doktor bazen spor ile düşürebilir dediği halde ısrarla ilaç almak ister ama doktoru çoğu zaman uyarmasına rağmen tüm riskleri bildiği halde ilaç kullanmak ister. Aslında kendine yapmış olduğu en büyük kötülüktür. Kolesterol azıda zarar çoğuda zarar vucut için dengede de tutmak çok daha iyi olur.

Söz konu bitkisel bir çay .Melitoskalbim tamamen doğal hiç bir zararı olamayn bakanlık tarafında onaylanan kolesterol düşürmeye yardımcı bir destek ilacı. Bu ürünü alan hasta hiç riske girmiyor . Bir aylık bu ürünü kullanacak eğer kolesterolü düşürmezse parası aynen iade edilen bir ürün . Herkes rahatlıkla kullanabilir. Aslında konu çok uzun yazmaya devam edeceğim. Şimdilik hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 2
: 1046
Kayıt tarihi
: 27.07.10
 
 

Yaklaşık 22 yıldır şifalı bitki ve özleri ile uğraşıyorum. Tedavilere destek ve tamamlayı bakımında ..