Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Komedi Dükkânı Bursa’da…

Komedi Dükkânı Bursa’da…
 

Dün gece Bursa Açıkhava Tiyatrosunda Tolga Çevik’in Komedi Dükkânı vardı. Açık havaya gitmeyeli yıllar olmuş. En son bir Sertab Erener konserine mi gitmiştik hatırlamıyorum. Neyse hava sıcak, rüzgar yok, kalabalık ve saatini 15-20 dakika geçirdikten sonra gösteri başlıyor. Biz de biraz erken gitmiştik, oyun başlayana kadar mısırlar bitti, sıkılmaya bile başladık.

Komedi Dükkânı’nı ilk TV8 de Salih Kalyoncu’nun da olduğu zamanlarda izlemiştim. Doğrusu Salih Abi tiplemesi çok şekerdi ve o zaman daha komik bir ikiliydiler. TRT1’e geçtikten sonra da izlemeye devam ettim. Her hafta aldığı konuklarla Tolga Çevik yine iyiydi. Özellikle ailece Avrupa Yakası fanatiği olduğumuz için, Sacit Kral karakteri olarak en başta Tolga Çevik’i izlemeyi seviyoruz.

Dün gece ki konuk oyuncu da Avrupa Yakası’ndan Osman’dı, yani Hakan Yılmaz. O da son derece başarılıydı. Bu arada seyirciler arasında oturan Sarp Apak, namı diğer Tanrıverdi de çok sempatikti. Parmak arası terlikleri ve şortuyla oyunu izlemeye gelmiş, hayranlarıyla fotoğraf çektirmekten bitap düştü. Oyunun ilk bölümünde sahneye alınan seyircilerle birlikte sahnedeydi. Çok kısa da olsa onu da izleme imkanı bulduk ancak keşke oyuna dahil edilseydi diye de üzüldük.

Oyun genel olarak güzeldi. Ama sanki ilk bölüm Tolga Çevik biraz tutuk gibiydi. Kadın rolüne büründükten sonra kendine geldi diyebilirim. Onu en çok kadın rolünde izlemeyi seviyorum galiba. Güldük, eğlendik, hoş bir akşam geçirdik. Çok merak ettiğimiz yönetmeni göremedik. Güzel şarkılarıyla piyanist Özer Atik’i dinleme fırsatımız da oldu. Hatta bir şarkıyı Tolga ile söylediler, Tolga’nın sesi hiç fena değil doğrusu.

Sıcak bir temmuz gecesi hoş bir esintiydi. Sanatla uğraşan herkesi kutluyorum, benim gibi izleyici olanlar için yaşamı böylesine renklendirdikleri ve mutluluk verdikleri için…

 
Toplam blog
: 111
: 5210
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

1997 yılında öğretmenliğe başlamış bir mühendisim. Bir oğlum var. Çocukları ve yaşamı seviyorum. ..