Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Kömür tozu duası

Kömür tozu duası
 

Google`dan aldim.


Turkiye`nin dort bir yaninda komur dagitim isi devam ediyor. Yerel secimlere kisa sure kalmasi dagitim isine daha fazla onem kazandiriyor. Dagitilan komurlerin kalitesinin dusuk olmasi, hava kirliligini ve solunum hastaliklarini yaninda getiriyor. Disariya ciktiginiz zaman solunan hava farkinda olmadan gelecekte olusacak olan solunum hastaliklarinin habercisi. Yakilan bu kalitesiz komur cevredeki yesil bitki ve agaclara zarar veriyor(eger hala kaldi ise). Ornegini Yatagan termik santrali cevresinde gorebilirsiniz. Ayni zamanda bilincsizce olusmasina sebep olunan bu hava kirliligi doganin ekolojik dengesini bozuyor.

Bir sure sonra yagmurlarin yerini kuraklik aldigi zaman, yagmur duasina cikacak olan zati muhteremler. Ettikleri duanin sonunda havadan yagmur yerine komur tozu yagdigini gorecekler. Cok gec olmadan bu kalitesiz komur dagitim isine son verilmelidir.

Doganin intikami feci olur. Doga kendine yapilan ihaneti asla unutmaz.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...